Delft-Leendestrijp

Nederland, Delft

Vandaag aan onze vakantie begonnen. 7 uur op ontbijten en om 8.45 de camper gehaald.
De auto bij Gabi gezet en thuis de camper geladen. Om 10.15 reden we weg. Eerst naar Valkenswaard naar mijn schoonvader. Onderweg veel regen. Bakkie gedaan na de Moerdijk en toen verder naar Valkenswaard. Vanaf Hilvarenbeek zijn we binnen door gegaan.
Om 12.30 kwamen we bij mijn schoonvader aan. Onderweg bakken met regen maar in Valkenswaard alleen maar zon. Om 13.45 weer vertrokken naar de Aldi omdat de Lidl gesloten was wegens een verbouwing. Voor 3 dagen eten gehaald en op weg naar de camping in Leenderstrijp. Bed opgemaakt water in de tank alles werkt weer.
Vanavond eten we bruine bonen met speklap. Het is regenachtig maar de temp is goed.
Wordt toch binnen eten omdat anders het eten afkoelt. Vandaag 160 km gereden.
Tot morgen.

Yes, je eerste verslag is gelukt! Leuk om vanaf Hilvarenbeek binnen door te gaan. Ik mis alleen nog een verslagje over de gezondheid van opa! Hij ziet er op de foto best goed uit! Groetjes!

eliass.avonturen 2017-08-15 18:53:29

Hij ziet er beter uit als de laatste keer En voor de rest is het een oude man