Dag 24

Nederland, Leenderstrijp

Verslag:

Het was vandaag heel andere weer dan gisteren. Niet zonnig maar konden wel lekker buiten eten.
Vandaag de eerste 2,5 uur in de natuur doorgebracht. In Ad zijn tuin. 2,5 uur vuil trekken en aardbeien plukken. Het zag er daarna wel heel mooi uit. Vond Ad ook!!!
Toen zijn we naar Bax geweest. Dat is een camping zaak. Ad heeft een buiten keuken maar geen gasfles en geen aansluitingen. Die hebben we daar gekocht. Toen op weg naar de Gamma want we wilden zondag de Serre gaan verven.
Via het Kruidvat naar huis en daar weer allerlei klusjes gedaan waar hij alleen niet aan toe komt.
Zo hebben we de gas fles aangesloten. Een aluminium strip voor de schuifpui geplakt. De klok gemaakt. Dit was dus echt een vakantie dag. Maar het project Ad met zijn achterstallige klusjes begint al aardig af te komen.

Het was een mooie dag tot laat buiten gezeten.
Tot morgen.

Onze vakantie is inmiddels in volle gang. De reis, die we in twee dagen verdeelden verliep zeer voorspoedig. Niet druk. Wel onderweg langs een vervelende aanrijding gekomen. Een bus met een personen auto. De auto total loss. De inzittenden van de bus stonden stilletjes en ontredderd op een uitsparing naast de weg. Een vijftigtal nonnen in habijt. Het maakte indruk op ons. Het huis is buiten verwachting, de tuin ook. Het weer is tot nu toe uitstekend. We vermaken ons goed.