Dag 10

Nederland, Arcen

Reacties: Hemmie het is toch niet eenvoudig om zorg op de camping te krijgen zie verslag.

Verslag:
Vanochtend gewone tijd op. Het was koud binnen ontbeten. Op het gemak alles opgeruimd en om 10.30 op weg naar een nieuwe camping. Eerst nog boodschappen in Venlo gedaan. We zijn aangeland in Echt. Via Venlo, Tegelen, Reuver, Linnen zijn we op de camping in Echt aangekomen. De camping is niet veel. We staan tussen de sta-caravans. Omdat het druk is op de campings in verband met Pinksteren blijven hier toch tot na Pinksteren.
Hier even gebeld met thuiszorg en het blijkt toch niet zo eenvoudig als we dachten. Als we in de regio van de Kempen blijven dan zorgt ZuidZorg die Ad nu ook heeft voor de zorg op de camping. Als we buiten hun regio gaan moeten we zelf de medische zorg regelen. Ik heb een paar zorginstellingen gebeld en daar kom je niet zomaar tussen. Er is ook nog zoiets als zorg op vakantie. Ik ben er achteraan aan het bellen geweest en zie toch nog wel mogelijkheden. Dinsdag verder op strooptocht.
Het was een mooie dag met veel zon maar met een koude wind.
Het is 18.31 uur en nog 21 graden.
We eten vanavond vis met worteltjes en aardappelen.
Tot morgen.

Succes, ik was al zo verbaasd dat het gemakkelijk te regelen leek. Hopelijk lukt het. Jullie zitten er warmer bij dan wij. Het was erg kil vandaag.

Hemmie 2018-05-18 20:55:19

Vond het eerlijk gezegd ook al vreemd dat zuidzorg overal zorg verleend. Hoop dat jullie iets vinden, zou super zijn. Morgen een nog wat frissere dag, en dan gaat het lekker warm worden volgens de voorspellingen. Lekker genieten!😘