Ucel - Crin blanc

Frankrijk, Aubenas

Reactie:
Sam: Ik heb van oma een nieuwe zwembroek gekregen. Degene die ik had was van voor de oorlog. We staan nu op camping met 3 baden dus hier ga ik zeker nog een keer zwemmen.
Corry: Tijdens die tocht door de Ardeche heeft ze geen pinda's zitten eten. Daar zat ze alleen maar strak, want ze vond er niets. Maar het is goed gekomen.

Verslag:
Gisteravond nog wel een bakkie thee buiten gedronken maar toen maar binnen.
Vannacht heb ik er ook een deken bij genomen omdat het koud werd.
Vanochtend om 7.30 op gestaan en ja hoor daar was hij weer de zon. We hadden een camping met veel bomen dus konden we niet in de zon zitten. Wel weer buiten ontbeten. Heerlijk. Om 10.30 weer in de camper en op pad.
Zoals jullie nu op de kaart kunnen zien heb ik de route zoals we gereden hebben ook aangegeven. Het was schitterend weer en weer een schitterende weg. De Ardeche kennen we eigenlijk alleen maar als die rivier waar iedereen op kanoot, maar verder stroom afwaarts is het landschap ook fantastisch. We hebben veel kastelen gezien en het landschap veranderde lieverlee in een Spaans landschap met palmen, cypressen en cactussen. We zijn uiteindelijk om 15.00 UUR in de Camarque aangekomen. Een camping waar we 6 jaar geleden ook gestaan hebben. Het weer is de komende 10 dagen mooi volgens weeronline. We gaan dus op het gemak mooie ritjes maken in de Camarque. Zout pannen en flamingo's bekijken. De temp is nu om 18.00 UUR 26 graden met een lekker windje.
We eten vanavond gebakken aardappelen met sla en kalkoen filet. Rianne moet koken.
Rianne en ik hebben deze reisverslagen geëvalueerd en zijn tot de conclusie gekomen dat er informatie bij moet, zodat we dit ook kunnen gebruiken als naslag werk. In het verleden maakte Rianne ook altijd een verslag en dat raadplegen we regelmatig als we een meningsverschil hebben. Daar moet dit verslag ook aan gaan voldoen.
Onderaan het verslag komt wat meer informatie voor ons.

Camping heet "Crin Blanc" en ligt aan de D 37
Van St-Gilles naar Alberon
Een eenvoudige stille camping maar met wel 3 zwembaden
Sanitair is heel eenvoudig
We staan op plekje E1
162 km

Leuk dat ke wat meer info onder het verslag zet volgens mij doen wij dag ook met havens altijd leuk als je weer eens terug komt op die camping vooral voor de plek! 😄

Merel 2017-09-01 20:34:02

Leuk dat je vaker gaat zwemmen! En leuk dat oma een nieuwe zwembroek voor je heb gekocht hoe ziet hij eruit?

Sam 2017-09-01 20:35:32

Ik stel voor dat we als volgers gaan stemmen voor een zwemfoto. Ik stem voor!