Flagey - Pouilly en Auxois

Frankrijk, Mardor

Antwoorden op vragen.
Gaby: De foto's worden gemaakt met mijn telefoon. De foto's worden zowel door mij als Rianne gemaakt. Waar ik op sta zijn door Rianne gemaakt.
Corry: Je bent de link kwijt van al onze verslagen. Op advies van Gaby zal ik in het vervolg een vinkje van email aanzetten zodat je elke keer de link krijg.
Blijf vooral reageren. Als ik voldoende betalende volgers krijg (10.000 ofzo ) is dat een mooie aanvulling op mijn pensioen.
Ik heb de locatie van gisteren ook aangepast. Was niet goed.
De techniek:
Jeroen heeft van mijn telefoon een hotspot gemaakt zodat ik met mijn tablet gewoon internet heb. De locatie doe ik dan ook met mijn tablet tekst onder fotos doe ik ook op de tablet en het typen met mijn telefoon. Gaat goed. Ben er wel druk mee. Maar dat doe ik met aller plezier voor jullie. Ik schrijf het verslag, Rianne controleerdt op spelfouten en dan verstuur ik het weer.

Verslag:
Gisteravond om 21.15 naar binnen want het koelde snel af. Binnen wat spelletjes op de tablet gedaan en om 22.30 het kot in. Moet nog opmerken dat er op de camping een brutale kraai rond vloog. Op een gegeven moment zat hij op mijn stoel en kreeg ik hem met moeite weg. Vanochtend om 7.30 UUR op. Normaal doet Rianne voor het ontbijt oefeningen op een matje buiten, maar omdat er los lopende honden waren heeft ze vanochtend overgeslagen.
Ik heb wat foto's gemaakt van de ontbijt tafel. Zoals je ziet is dat niet misselijk. Eitje daarbij. Compleet. De buurvrouw had gisteren verteld dat de douches smerig waren en dus heeft Rianne zich in de camper gewassen. Ik ben toch maar naar het douche hok geweest. Heb het erger meegemaakt. Om 10.00 UUR gingen we op weg. Eerst naar Le Clercq om een afwas teil en afwas borstel en diesel te scoren. Bij een grote Le Clercq alleen een afwas borstel en geen teil en geen diesel. We dachten dat er weer een staking was. Maar even verderop bij een gewone pomp lekker getankt. Daarvoor zagen we nog een action en daar hebben we een teil gescoord ( zie foto). Vervolgens weer lekker over binnenwegen genieten van het Franse golvende landschap. Na 188 km en 5 uur kwamen we in Pouilly en Auxois op de camping aan. Onderweg nog wel een vosje gezien. We eten vanavond bonen met worst. De oplettende lezer zal zeggen alweer bonen
Ja alweer bonen want we dachten dat we spinazie hadden gekocht. Maak mij niet veel uit. Het is nu 28 graden in de schaduw om 18.30. Terwijl ik dit type is Rianne eten aan het maken. Het is nu 20.25 en 23 graden.
Tot morgen

Camping Vert Auxois
Poully-en-Auxois.

Gelukkig zijn al jullie probleempjes verholpen en kunnen jullie ongenstoord genieten van de reis. Een betalende volger zijn wij niet. Dus dat pensioen zal er niet door gespekt worden.