Dag 3

Nederland, Nunspeet

Vandaag weer een koude dag. Vannacht hebben we het wel warm gehad maar de buiten temp is niet veel. Binnen ontbeten. We hebben vandaag het tochtje wat ik gisteren alleen gedaan heb nu samen gedaan. Het ging me nu beter af dan gisteren.
Toen we terug waren zijn we al vrij snel naar binnen gegaan en hebben we lekker zitten lezen.
Na een sudoko is Rianne nu aan het koken en schrijf ik de achterstallige verslagen.

Eigen gemaakte nasi
Koud ik denk een graad of 15

Morgen hopelijk wat warmer weer! Wij gaan morgen naar Hellendoorn.

Gabi 2019-05-17 22:15:28

Leuk om te lezen dat jullie het s’nacht warm hadden, wij waren vergeten de verwarming in te stellen waardoor ik s’morgen heel vroeg wakker werd en zag op mijn telefoon dat het buiten 3gr was en in de camper 13 gr. dus maar snel voor Yvonne de verwarming aan gezet 😂😂.

Otto 2019-05-17 23:43:10

Goedemorgen ( zaterdag) . Bedankt voor de uitnodiging om jullie reis te volgen. Hebben jullie een route gepland of gaan jullie het mooie weer achterna? Fijne vakantie en een gezellige dag.