Dag 31

Nederland, Ruurlo

Vandaag om 8.00 uur in de stromende regen. Vannacht ook al een paar keer wakker geworden van de regen. De luifel uitgedraaid en onder de luifel met jus en een sigaret wakker geworden. Binnen ontbeten en daarna de vaat. Tijdens de vaat werd het droger.
Vanochtend ging het niet zo goed met Rianne. Ze wilde de wc maar niet verlaten en ben ik dus maar eerst gaan douchen. Om 11.00 uur zaten we in de camper op weg naar Uddel. Via de Plus in Ruurlo binnen door. Heerlijke mooie weggetjes. Nederland is toch echt mooi. In Twello nog wat geld gepind, want Nederland is ook duur. Toen langs Julianatoren naar Uddel. We staan weer op een minicamping maar niet met miniprijzen. Bijzonder is wel dat achter ons in een omheinde omgeving de wilde zwijnen met jongen lopen. Zie foto. De zwarte stippen zijn de wilde zwijnen.
Er schijnen hier ‘s nacht dassen rond te lopen. Ik denk rood witte van Feijenoord dus dat is niet erg. We moeten wel zorgen dat het eten niet in een vuilniszak buiten staat. Heb ik inmiddels weggebracht.
In de loop van de dag werd het steeds beter weer. We hebben buiten gesudokod met een biertje en binnen gegeten.
Nu zitten we nog buiten aan de thee en een stroopwafel van de camping mevrouw.
Tot morgen.

Grote bonen met kippenlever
Lekker

Zijn jullie nog in Lochem geweest, ben ik heel vroeger jaren op vakantie geweest 😉