Dag 13

Nederland, Leenderstrijp

Vandaag lekker buiten ontbeten. Alles heel op het gemak gedaan. Pietertje gebeld dat hij langs moest komen voor zijn geld. Hij kwam er zo aan maar zat nu nog aan de koffie. Ik maar even de voorruit schoon gemaakt. Uit eindelijk kwam Pieter er aan. Omdat Gabi onze auto achtergelaten had moest ik nog met Pieter regelen dat de auto al die tijd op zijn camping kon staan. Was geen probleem. We moeten alleen niet vergeten voor we naar huis gaan de auto op te halen.
Eerst nog wat boodschappen in Maarheeze gedaan en bij de Macro in Best.
Na de boodschappen gekeken waar we wilden staan en Heteren in de Betuwe leek ons wel wat. Dat is de camping die wij met Huub eb Tineke wilden kopen. Laten we maar eens kijken hoe het er nu uit ziet.
TomTom op vermijden alle snelwegen gezet en we kregen een prachtige route binnen door. Dit hadden we zelf niet kunnen verzinnen. Rond 15.00 waren we op de camping. Geen receptie geen ontvangst. Er kwam iemand uit een caravan die de poort open deed en ons een plek wees. We moeten morgen voor 10.00 uur betalen bij de receptie dan was er iemand. Eens en nooit meer. Van de oude camping was niets te herkennen.
Tot morgen.

Gebakken kabeljauw met peentjes en sla.
Goed weer
Slechte camping.

Wat een mooie dieren. Wij zijn vandaag naar Schokland geweest op weg naar Friesland. Een heel bijzonder excursie.