Dag 20

Spanje, Manises

TENSLOTTE
Met twee rustdagen meegeteld heb ik er bijna drie weken over gedaan om, via Barcelona, Valencia te bereiken. Op mijn teller staan 1573 kilometers. De meeste daarvan heb ik met veel plezier gereden en onderweg ervan genoten. Door omstandigheden is het niet Madrid, maar het bijna 400 km oostelijker gelegen Valencia geworden.
Ik heb aardige mensen ontmoet, veel gezien en meegemaakt. Ik zit nu op de luchthaven van Valencia en hoop vanavond laat met fiets en al op Schiphol aan te komen.
Dank aan allen die zo spontaan hebben gereageerd. Het heeft me gemotiveerd kom regelmatig iets van mijn indrukken en belevenissen weer te geven. Het waren kleine flarden van een grote reis.

Foto’s die de verslagen niet haalden:
1. standaard ontbijt
9. ik zal je nooit vergeten
10. smulpaap
11. ach, doe toch de echte maar

Proficiat Ton Fantastisch gedaan Ben toch wel jaloers op je.. 🤗🤗 Goede terugreis en we zien 🙈 elkaar op de club ⛳ Groeten Rob 👍 🚶 🚶

Rob(thai) 2022-07-23 15:43:04

Goede vlucht straks MET bagage !!

Myrna 2022-07-23 15:43:17

Bedankt voor je reisverhalen Ton en ik moet weer zeggen, petje af man....goede vlucht naar huis. Je fietsenrek staat al in de houding.🚴🚴

Hans(Senna) 2022-07-23 16:09:36

Bedankt voor je reisverslag, als je boven aalsmeer bent wuif dan even, doen wij het terug.

Arthur 2022-07-23 16:32:13

Je hebt het toch maar weer geflikt. Geweldig. En weer een mooi verslag gemaakt. We hebben er weer van genoten. Groetjes en tot op de Engelenburg.

ilonca 2022-07-23 17:10:21

Het was leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt. Nu tijd om uit te rusten. Goeie reis terug.

Jopie 2022-07-23 17:23:46

Hoi Tonio, Wat een trip heb je weer achter je gelaten. Helaas ben ik een tijd afwezig geweest met wat reacties. Chapeau, voor je reis verhalen en doorzettingsvermogen. We zullen als je weer goed gearriveerd bent snel bij praten. Patricia en Charlie zullen je van harte verwelkomen.

Jeanne 2022-07-23 17:30:03

Dank voor de mooie verhalen Ton. Goeie vlucht terug naar huis. 👍 Groetjes Ankie en Henk.

Henk 2022-07-23 18:26:53

Goede terugvlucht Ton en volgende week gaan we weer lekker golfen 🏌️

Erik 2022-07-23 20:44:37

Wat een fantastische verhalen en schrijfkunst. Ik heb genoten! Geweldig gedaan ook bijna 1600 km fietsen in die hitte, hoe dan? 🥴 Jammer dat je terug komt hoor. Maar toch ook wel weer fijn.

Joan Bergman 2022-07-23 21:55:47

Dank voor al je mooie verhalenen ik wens een welkom thuis👍

Hanneke 2022-07-23 22:21:47

Gefeliciteerd Ton! Wat geweldig, dat je dit weer hebt gedaan. Als je straks met een wijntje op het balkon zit met patricia en charlie dan zullen je gedachten met trots terugkijken op deze fantastische prestatie!! Ik heb genotenvan je verhalen.

Claire 2022-07-24 15:55:17

Claire 2022-07-24 15:55:52

Het was weer erg leuk om met je mee te reizen. Prachtige verhalen, behalve de laatste dan. Bedankt Ton.

Lida 2022-07-24 16:29:16

Helaas iets anders geëindigd dan je vooraf had bedacht, maar je hebt weer een uitdagende en avontuurlijke fietstocht gemaakt! Echt een hele prestatie! Heel erg bedankt voor je inspirerende verhalen. Hopelijk heb je een goede terugvlucht gehad en ben je met fiets en al je bagage weer thuis gekomen. Tot gauw!

Marjolijn 2022-07-24 20:50:24

Zoveel kilometers in hoge temperaturen is een flinke oreststprestatie! Groetjes vanuit een zonnig en droog Engeland.