Funchal, Madeira

Portugal, Funchal

Vannacht even na twaalf zijn we aangekomen in Funchal. Even naar de binnenkomst gekeken en daarna gaan slapen. Vanmorgen even wezen cachen en een wandeling gemaakt. Daar kwamen we bij het museum van Ronaldo een oerlelijk standbeeld van hem tegen. Daarna nog even een park bekeken en weer terug naar boord gegaan. In de middag hebben we een rondrit van 3,5 uur gedaan over een gedeelte van het eiland. Deze gids was stukken beter dan de vorige en verdiende zeker een goeie tip. Helaas was ik mijn portemonnee vergeten dus heb ik hem niets kunnen geven. Joke evenwel had geluk want bij een souvenirshop zag ze een leuke tas en kon ik daar betalen met de telefoon. Het was een mooi ritje en zeker wel interessante zaken gehoord en gezien. Terug aan boord gegeten en een spelletje gedaan. Nu nog een laatste biertje in de hut en morgen gaan we naar het oude centrum van Funchal en starten we met de eerste training voor de Vierdaagse.

Wat een mooie belevenis, en nog veel plezier