Dag 13. Darney - Port-sur-Saone.

Frankrijk, Port-sur-Saône

Vandaag gereden: 61 km. Totaal gereden: 665.

We waren vanmorgen vroeg wakker en zitten dan ook om 8 uur op de fiets. Gisteravond zijn er nog 2 Belgische vrouwen aangekomen en zodoende stonden we met wel 2 tenten op de camping. Vlak na de camping is er een supermarkt maar die was nog niet open dus dan maar naar de bakker. Er wachten ons vandaag aardig wat klimmetjes maar ook enkele lange afdalingen. Het weer is fantastisch (in tegenstelling tot het weer in Nederland) en alles gaat lekker. We hebben zelfs een kopje koffie kunnen drinken vandaag. Op de camping alles weer in orde gemaakt en rond 1 uur op weg naar een terras voor een paar lekkere biertjes. Na het eerste biertje wil Jo er nog een bestellen maar blijkt plots dat de boel gaat sluiten tot half vijf. Dan maar terug naar de camping en daar voor oud vuil liggen en een boekje lezen. Straks wat eten en dan vroeg naar bed want morgen wacht ons een lange ettape in de zon en we willen weer vroeg vertrekken. We vinden het leuk dat jullie ons volgen en bedankt voor de reacties.

Heel herkenbaar allemaal!!!!😜😜 Succes verder en geniet ervan💋💋💋

B&B 2016-06-24 18:15:14

Goed bezig zeg, petje af hoor ! XXxx

Hielke & Nelly 2016-06-24 18:20:15

Super wat jullie doen XX

Esther 2016-06-24 19:00:16

hoi joke en marius en wij vinden het leuk om jullie verslag te lezen succes veder

simone 2016-06-24 20:03:44

Leuke foto's en veel plezier met mooi weer. Hier alweer regen