Dag 16. Arc-et-Senans - Poligny.

Frankrijk, Poligny

Vandaag gereden: 32 km. Totaal gereden: 803 km.

Vanochtend ontbijtje gegeten op het terras van de camping en daarna op pad voor een korte bijtrek-etappe. We doen het rustig aan vandaag en het is relatief rustig v.w.b. de klimmetjes. Onderweg is er weinig bijzonders te zien (buiten een bio-wijngaard dan) en de koffiezaakjes zijn allemaal nog dicht. We zijn dan ook al voor elf uur op de camping in Poligny. Na het opzetten van de tent en het douchen ga ik boodschappen doen en Jo een beetje lezen. Helaas raakt haar ereader zonder prik dus wordt het rustig liggen. Na te hebben geluncht ga ik aan de blog werken en Jo de was doen. Zometeen effe lekker liggen en vanavond BBQ'en. Ik heb zo'n wegwerpding gekocht met wat vlees en bier. Altijd lekker. Oja en sla voor de vitamientjes. Verder is het rusten vandaag want morgen starten we met een klim van 4 kilometer. Ben benieuwd of ik morgen nog puf heb voor een blogje.

Heeeel veeeel succes dan, met klimmen morgen. Fijne avond en geniet van de bbq ! XXxx

Hielke & Nelly 2016-06-27 18:05:45

Gelukkig schijnt eindelijk de zon zeg!!! Suc6 morgen met de klim. Groetjes Siets en Ben

Siets en Ben 2016-06-27 18:20:50

Marius, een klimmetje van 4km na een relatieve rustdag (11 uur op de camping, 32 km) dat moet voor jou echt geen probleem zijn. En zo hoog gaan jullie toch niet? Misschien te veel bier in de benen😄. Groetjes en we zijn benieuwd naar het blog van morgen!!!

Bert 2016-06-27 19:01:50

heel veel succes met het klimmetje morgen en heel lekker dat de zon schijnt nu !