Dag 11 Chartres - Moree

Frankrijk, Morée

Vandaag gereden 83 km - totaal 738.

Terwijl het zonnetje scheen gingen we op weg naar Moree. Het eerste gedeelte van de route was bar slecht wegdek en ik zag alweer een doemscenario voor me. Zullen de spaken het houden. En ja we zijn er goed doorgekomen. Vervolgens een km of 40 . Ach laat ik jullie maar niet meer vervelen met verhalen over prachtige korenvelden en dergelijke. Soms was het net of ik in een sciencefiction film terecht was gekomen. Plaatsjes waar wel auto's staan en winkels en scholen maar waar iedereen lijkt te zijn gevangen genomen door aliens. Helemaal niemand te zien. Vervolgens komen we in Bonneval en kunnen daar eindelijk wat foto's maken van iets anders dan graan. Een kopje koffie gedronken en weer door. Aangekomen in Chateaudun even moeten wachten bij het gemeentehuis en daar vervolgens een stempel gekregen. Even een paar fotootjes van het kasteel en klimmen maar weer. Vanaf Cloyes fietsen we de laatste kilometers langs de Loir. Inderdaad zonder e. Die andere met e komen we morgen tegen. Het is een verademing om eens tussen de bomen langs het water te fietsen. Aangekomen in Moree boodschappen gedaan en dan naar de camping toe. Alles opgezet een biertje gedronken en nu stokbrood met kaasjes en een wijntje. Nu ik zo nostalgisch aan een wijntje, kaasje en stokbroodje zit wil ik even iedereen bedanken voor de leuke en ondersteunende berichtjes. Dank dank dank en tot morgen.

En hier weer een leuk berichtje. Groet Theo

Theo 2015-05-28 20:27:53

Leuk om jullie te volgen op deze manier! Gave omgeving waar jullie zitten met die kastelen. Mooi hoor, geniet ervan en succes. Xx

Jolanda 2015-05-28 22:08:12

Volgens mij ben je zelf verbaasd, dat je elke dag, weer wat weet te schrijven en ik blijf het leuk vinden!! Goed hoor, hou vol!!! xxxxjes van je vrouwtje