Dag 1, Gameren - Nijnsel.

Nederland, Nijnsel

Vandaag gereden: 44 km. Totaal: 44 km.

Vandaag is het dan eindelijk zover. Na bijna een jaar voorbereiding gaan we op weg naar de Middelandse zee. Na een kop koffie en een broodje de spullen opgehangen en zijn we klaar voor vertrek. We worden uitgezwaaid door Bas en mijn moeder en weg zijn we voor 6 weken. Het is lekker rustig op de weg en we zijn zo in Brabant. In Den Bosch is het lekker rustig en schieten we goed op. Via Michielsgestel en Schijndel belanden we in Sint-Oedenrode en gaan we een lekker bakkie koffie drinken. Jo gaat boodschappen doen en ik heb het eerste gesprek met een belangstellende fietser. Als Jo klaar is gaan we door naar Nijnsel. Onderweg nog even met een passerende wielrenner gepraat. Hij had twintig jaar geleden ook het plan opgevat om naar de Middellandse Zee te fietsen maar zonder bagage. Het is er nooit van gekomen. Er zijn te weinig overnachtingsplaatsen volgens hem en hij wil absoluut niet met de tent. We gaan weer door en aangekomen op de camping de tent opgezet, gedoucht, geluncht. Nu zitten we aan een lekker biertje in de kantine en buiten onweert het. Regenen doet het nog niet maar aan de lucht te zien zal dat niet lang duren. Na vanavond roerbakgroente met groene currysaus te hebben genuttigd, hebben we nog een drankje uit de fles gedronken die ik van de kleinkinderen heb gekregen. Daarna lekker slapen, hopenlijk.

succes allebei en leuk om jullie te volgen collega!

simone 2016-06-12 14:12:20

Zo de eerste dag zit erop JoπŸ‘πŸ‘ Veel succes de komende tijd en we zullen jullie via de blog volgen. B&B

B&B 2016-06-12 14:34:25

Fijne fietsreis, geniet ervan. Gr. Karel en Nicolina

Karel en Nicolina 2016-06-12 14:36:19

Het ziet er naar uit dat jullie niet zo een erge regen gehad als ik hier, gelukkig maar :D Geniet van jullie eerste avondje

Bas 2016-06-12 14:56:10

Hallo allebei, Veel plezier met jullie fietstocht en we volgen jullie hoor, geniet ervan en doe voorzichtig dikke knuffel πŸ˜‰πŸ’“

Ad en Carla 2016-06-12 16:26:01

veel fietsplezier. Gelukkig voor de regen de tent op zijn plaats

Esther 2016-06-12 20:23:06

Hoi, hoi, helemaal vergeten om jullie te bellen en een fantastiche tijd toe te wensen, dus dan nu maar op deze manier. Ongelooflijk veel succes gewenst, maar ook plezier en genieten !Toi, toi, toi, liefs vanuit het Veen ! XXxx

Hielke & Nelly 2016-06-12 22:35:43

Nou dat begon al goed vandaag, gelukkig de tent droog op kunnen zetten. Een hele fijne, veilige reis. Veel plezier en we gaan jullie zeker volgen. Xx Ger en Anita

Ger en Anita 2016-06-12 23:00:48

De kop is er af. Veel succes en natuurlijk plezier

Erik 2016-06-13 07:13:12

Ik neem mijn petje af voor jullie. Nog in geen 1000 jaar begin ik aan zoiets. Geef mij de auto of vliegtuig maar. Succes en veel plezier

Marquerita 2016-06-13 11:37:00

Ik heb de eerste foto's al gezien en jullie eerste reisverslag gelezen. Mooi, ga er voor !

Klaas V 2016-06-14 19:02:16

Wat een sportievelingen .... Ongelooflijk!!! Leuk om jullie zo te volgen ...zo vanaf de bank 😜heel veel fietsplezier ... Maar een beetje meer 🌝 zou leuker zijn πŸ‘πŸ‘πŸ™ .

Sietske 2016-06-15 16:53:01

Lekker hoorrrr! Mooie foto die van jullie samen al fietsend. Ik lees gauw verder