Dag 30. Le Lavandou - Grimaud.

Frankrijk, Grimaud

Vandaag gereden: 27 km. Totaal gereden: 1389 km.

Jo was gisteren gestoken door een horzel en haar voet is behoorlijk opgezet. Ze besloot toch om vandaag te gaan fietsen en dus gingen we op pad. Het goeie fietspad van de afgelopen dag bleek zich niet zo voort te zetten. Het was nu gravel en keien. Op een zeker punt was er een aardverschuiving op het pad en moesten we alsnog over de weg. Het ging echter goed en ondanks haar pijnlijk opgezette voet kwam mijn heldin goed boven. Na een mooie lange afdaling door een mooi stadje en na weer een klim een lange afdaling naar Port Grimaud. Het lijkt hier wel één grote camping. Maar aan het strand heb je uitzicht op de baai van Saint Tropez. Daar gaan we morgen overigens heen fietsen want we blijven hier twee nachten. Na het bezoek aan het strand een paar biertjes gedronken en nu lekker luieren.

Niet te geloven dat jullie nu al meer dan 4 weken onderweg zijn en steeds goed op schema zijn ondanks het slechte weer de eerste 3 weken. Nu de laaste 3 etappe's en dan een wel verdiende week rust. Geniet er van XX

Esther 2016-07-11 18:04:11

Woow wat ben ik trots op je Joke je bent echt een bikkel, dat je toch gaat fietsen om je einddoel te bereiken. Nog even volhouden en jullie zijn op je eindbestemming,en dan afkikken van elke dag op de fiets stappen om weer kilometers af te zien,dus hou vol jullie zijn er bijna. Blijf mooiefoto's maken , want dan. Kunnen wij ook een beetje mee genieten van jullie tocht xxx

Sandra 2016-07-12 07:35:55

Super leuk om jullie zo te kunnen volgen! Succes met de laatste loodjes. Echt respect voor jullie!! Xxx