Dag 1 naar camping Batenstein in Woerden

Nederland, Woerden

Vandaag gaan we beginnen aan een reeks fietsweekenden ter voorbereiding van onze fietsvakantie naar de Middellandse zee. Voor Marius is dat natuurlijk een "makkie" die heeft nl bewezen een ware Pelgrim te zijn! Ik daarentegen, ben natuurlijk nog maar een beginneling. We gaan dan dit weekend ook rustig beginnen, Marius heeft 2 mooie route's uitgezet die zo plat zijn als een pannenkoek. Maar even de belangrijkste gebeurtenis van deze dag!!! We zijn mijn nieuwe fiets op gaan halen bij de Juijn in Rossum. Daar stond mijn prachtige nieuwe stalen ros blinkend klaar om bereden te worden. Hij is nog mooier als in het boekje, ik kan dan ook niet wachten om mooie fietstochten te gaan maken. Na wat kleine aanpassingen mocht ik hem gaan uit proberen. Geweldig!!! Kijken of ik dat na een aantal fietsweekenden nog steeds vind Morgen gaan we onze eerste echte etappe rijden, vandaag alleen het dorp in gefietst om daar een lekker biertje te drinken en een hapje te eten. Bij je raad het nooit een bio restaurant, waar Marius een hamburger XL op heeft, die wel lekker was maar beslist niet XL en ik had hete kip . Lekker gegeten en daarna terug naar de camping. Daar dit eerste verslag geschreven, onder het genot van een wijntje. Mooie plaats aan het water met pickniktafel. Tot morgen.

YEAH topper, jij kan dit ook hoor ! Heel veel succes en plezier samen. Tot gauw, liefs van ons, XXxx

Hielke en Nelly de Wolf 2015-07-31 23:19:22

Hij jullie ik vind het heel leuk joke dat je het ook gaat proberen troef Marius maar af gr moeder teuntje

Teuñtje 2015-08-01 11:19:17

Je hebt mij eruit gegooid??

Louis 2015-08-01 16:22:29

Ons ook.... Maar ff opnieuw aanmelden, komt het weer goed Louis !

Hielke en Nelly 2015-08-01 20:04:07

Hoi Joke en Marius, Wat een dapper doel. Ik wens jullie nu al succes. Tot gauw

Marquerita 2015-08-02 04:17:44

Marquerita 2015-08-02 04:18:24

Hallo lieve familie en vrienden, Marius heeft iedereen uit de groep gegooid, want hij dacht dat niet iedereen het leuk vindt om van elke up-date een mailtje te ontvangen. Maar jullie kunnen natuurlijk altijd blijven kijken. Ik waarschuw jullie vast want, ik heb nu de taak gekregen om ons blog te gaan bij houden!!!! Dus weet waar je aan begint, waarschijnlijk veel nutteloze informatie en misschien soms iets te langdradig. Ik zal proberen het zo beknopt mogelijk toehouden. Xxx