Trainingsrondje

Nederland, Nieuwkuijk

Vanmorgen ondanks de verwachtingen van wind en regen toch maar de nieuwe fietsschoenen aangetrokken en opgestapt voor een rondje van 44 km. Van Gameren vertrok ik naar Hedel vervolgens door naar Vlijmen. In Vlijmen dacht ik "O ja hier komt Michael van Gerwen vandaan" en vervolgens zit ik ongeveer twintig kilometer met het deuntje wat van Gerwen gebruikt tijdens het darten in mijn hoofd. Door naar Nieuwkuijk waar ik langs een mooi terras kom bij een molen. Even kwam ik in de verleiding om daar een bak koffie te drinken maar aangezien het weer steeds dreigender werd heb ik maar besloten om door te rijden. Bij Drunen draai ik af naar het noorden richting Heusden en kan ik met de wind mee vervolgens met 30 per uur rustig doorrijden. Net over de brug bij Heusden kom ik in een hagelbui terecht en nu en dan een regenbui. Lekker doorgepedaleerd naar huis en daar door de versierde straat heen (zo dat voor mij zijn?) op naar mijn vrouwtje die mij staat op te wachten met een bakkie koffie.

Goed gedaan! Wat een wind vandaag.