Dag 29 Belorado - Burgos.

Spanje, Burgos

Vandaag gereden 60 km - totaal gereden 1829.

Na een onrustige nacht in de herberg een karig ontbijtje genoten met koffie die volgens mij al drie weken stond te pruttelen, weer vetrokken. Vandaag zo'n 60 km naar Burgos. O ja bijna het belangrijkste voor vandaag vergeten te melden. Abel is vandaag 5 geworden. Een hele kerel al. Gefeliciteerd jongen. Het eerste wat we zagen buiten was een donkere dreigende lucht. Gauw op pad dus maar. Na een lange klim van 4,5 km een lekkere lange afdaling en door naar de volgende klim. Met uitzichten op de bergen en gelukkig een keer wat korenvelden. Wederom een lange afdaling en wind mee. Eigenlijk een heerlijk dagje dus. Dan nog een klimmetje van 700 meter met een stukje 14% klim. In het laatste dorpje voir Burgos zien we een kerk met ooievaars. Eindelijk een fotomoment. Tentje opgezet en wie zien we daar jawel Jan uit Schijndel. Een paar biertjes met hem en Bert gedronken en ons heerlijk avondmaal bereidt. Kikkerwten, witte bonen en gehaktballen uit blik. Met als toetje flan caramel. Nog even met Jesper gebeld om hem te feliciteren en nu aan de koffie.

Fijn om te lezen dat jullie vandaag hebben genoten van de rit, het eten smaakte hopelijk beter als dat het eruit ziet!!! Maarja een beetje Pelgrim zit daar niet mee, die is natuurlijk allang blij dat hij een slaapplaats en wat te eten heeft ; ) Nog even en dan gaan we lekker voor jullie koken en jullie in de watten leggen, want dat hebben jullie wel verdiend dan. Dikke kussen van je vrouwtje