Dag 1. Gameren - Ulvenhout. (66 KM)

Nederland, Ulvenhout

Het laatste oefenweekend is aangebroken en volgens de weersverwachting wordt het een hel. Maar daar oefenen we voor tenslotte. Na alles opgeladen te hebben en goed gekeken in welke tas de regenkleding zit gaan we vol goede moed op pad. We hebben de wind mee of in de zij en dat schiet lekker op. Jo herkend zowaar wat punten die we drie jaar geleden zijn gepasseerd onderweg naar Zeeland. In Geertruidenberg genieten we van een kopje cappuccino en ik heb er een stuk appeltaart bijgenomen. Sjakie en Sjaan (zie foto) mochten er even bij zitten zodat jullie kunnen zien dat Sjakie voortaan niet meer alleen hoeft te slapen. Tot nu toe hebben we nog steeds goed weer en we gaan er in geloven dat we de tent straks toch nog droog kunnen opzetten. Via Breda komen we in Prinsenbeek aan bij Peet en Wil. Zij hadden ons uitgenodigd voor een lunch. Het was perfect geregeld jongens. Lekker soep met brood en smeerseltjes. Rond half vijf besloten we toch maar eens aanstalten te maken om richting de camping te vertrekken. Het was nog twaalf kilometer door Breda en langs de Mark naar Ulvenhout. Aangekomen op de camping snel de tent opgezet, gedoucht en boodschappen gedaan. We moeten tenslotte de innerlijke mens niet vergeten. Na een paar biertjes met knabbels zijn we op een gegeven moment maar de tent ingedoken en gaan "slapen". Het was nog steeds droog gelukkig.