Dag 3. Beers - Gameren (52 KM)

Nederland, Gameren

Vanmorgen wakker geworden met toch nog wel vermoeide benen. Gelukkig is het mooi weer en kunnen we voor de trekkershut lekker ontbijten. Gebakken ei met spek, jammie. Als het stalen ros is opgeladen vertrekken we weer en gaan op weg naar huis. Vlak bij de camping komen we een kunstwerk van plastic flessen en blikjes tegen wat daar ter gelegenheid van de 100e vierdaagse van Mill is opgericht. Ziet er best leuk uit glinsterend in de zon. Het is een heerlijke dag en er staat niet te veel wind. We rijden door Grave en gaan op weg naar Oss. Oss ligt precies op de helft voor vandaag dus zijn we van plan om daar een bakkie te doen. Helaas, niks te vinden wat open is en een beetje op de route ligt. Eenmaal buiten Oss gaan we vol in de wind op weg naar Alem voor de oversteek naar Gelderland. Niks bijzonders te zien en maar stoempen tegen de wind. Ik ben trots op mijn vrouwtje dat ze het nog steeds leuk vindt (tenminste dat zegt ze). Na de overtocht gaan we lunchen op een bankje uitkijkend over de Maas. Nog een kilometer of tien en dan een lekker ijsje in Zaltbommel. Helaas de ijscoboer is gesloten op maandag dus maar door naar huis waar we voldaan en vermoeid een lekker biertje nuttigen.

Ziet er goed uit hoor. Lekker stukkie gefietst zo te horen :D Ga zo door

Bas 2016-05-03 16:29:04

Wat een geluk met het weer! Zet m op en veel plezier. Groetjes B&B.

Bert en Brigette 2016-05-03 20:31:45

Stoer hoor. Ik moet er niet aan denken al dat fietsen. Veel plezier