Dag 2 rondje via Langeraar, Alphen aan de Rijn. Bodegraven (56 km)

Nederland, Woerden

Vanmorgen lekker rustig opgestaan. Bakkie thee op en een hele meloen met z'n tweetjes veroberd. Daarna rustig fietsen klaar voor de start gemaakt en om 10:00 vertrokken. Perfect weer lekker zonnetje en niet veel wind. Na een ongeveer 15 min fietsen komen we langs een bakkertje en daar croissants en appelflappen gekocht en die een stuk verderop aan een picknicktafel opgesmuld. De rest van de route lekker genoten van de omgeving en het weer. In Alphen aan de Rijn hebben we een Alphense lekkernij op met een cappuccino. Zaten op een brug met uitzicht op het water en een oud pakhuis. Het was erg druk met pleziervaart. We wilde eigenlijk onderweg ook nog lunchen maar omdat het allemaal voorspoedig verliep, besloten om gelijk door te fietsen naar de camping. Daar eerst allebei een ijsje op. Vervolgens gedouched en de stad in voor bier en bitterballen. En nog een biertje. Daarna boodschappen voor de bbq gehaald en nog een flesje wijn (oké het waren er 2). Nu inmiddels half 7 Marius is de bbq aan het opstarten en die gaat als een tierelier! !! We kregen tussendoor nog bezoek van een vrouwtje dat vlakbij ons staat met de caravan. Die moest effe kletsen. Dus zijn we heel sociaal bezig geweest. De rest van de avond zal het eten en drinken worden en daarna lekker ons tentje in als de wijn op is!! De billen en botten hebben zich best wel goed gehouden met het nieuwe zadel, zijn gevoelig maar oké. Kijken als ik morgen weer opstap!!
Morgen rondje Loosdrechtse plassen, zal best mooi worden en druk!!!!

Zoooo, klinkt goed ! En ik hoor net dat het weer de komende dagen veelbelovend is ! Liefs van ons, XXxx

Hielke en Nelly 2015-08-01 20:02:30

Logisch dat je de billen en botten niet meer voelt na al die drank. Dat je nog kunt fietsen. Succes hoor,denk aan jullie.