Dag 1. Gameren - Rijkevorsel

België, Rijkevorsel

Vandaag gereden 68 KM.

Vanmorgen de fiets uit de stal gehaald en volgehangen met de benodigdheden voor de aankomende 6 weken.
Nog even wachten op Bert en dan gaan we op pad naar Santiago de Compostela.
Na te zijn uitgezwaaid door de vrouwen zijn we vertrokken met tegenwind en hebben bij de Heusdense brug onze eerste klim achter de rug. Bij Waalwijk zie ik in de verte een gebouw dat me doet afvragen of er wel batterijen zijn voor dat formaat d...o. Na de passage van Tilburg komen we op een fietspad dat is aangelegd op een oude spoorlijn. Ongeveer 10 km rechtuit. Gelukkig omzoomd door bomen zodat we redelijk goed beschut konden rijden. Op naar België waar we tevergeefs op zoek gingen naar een grensbord voor de foto. Aangekomen bij de camping onze tentjes opgezet en gedouched. Boodschappen gedaan bij de Aldi en macaroni gegeten onder het genot van een wijntje. Aangezien het regent lig ik nu al (20:00 uur) in de tent en ga zo maar wat lezen.

Hoi, heeeel veeeel succes gewenst en zet 'm op. Wij duimen de komende weken voor mooi weer. Liefs uit 't Veen. XXxx

Hielke en Nelly 2015-05-18 10:56:52

Veel succes

Erik 2015-05-18 11:10:31

We gaan jullie volgen. Heel veel plezier en zon toegewenst. Groetjes en xxxx uit Delft

Marquerita en Theo 2015-05-18 12:28:01

He schatje, ik hoop dat jullie een geweldige reis gaan maken. Heel veel plezier. xoxoxoxo Love you

Marius 2015-05-18 13:39:03

Hoi Marius, je begint in ieder geval met mooi weer. Heel veel succes en voorl natuurlijk ook plezier. We zullen jullie volgen! Groetjes aan Bert.

Ger en Anita 2015-05-18 13:54:01

Hoi Marius en Bert, heel veel succes met deze onderneming. Ga er van genieten en wij volgen jullie.( lekker thuis op de bank

Peter en Wil 2015-05-18 15:20:01

Good luck mannen. Hopen op snelle windverandering!! En warmere temperaturen. Succes! !

Brigette 2015-05-18 18:16:19

Hey Marius en Bert heul veul suc6 van ons uit een heet Florida!!

Siets en Ben 2015-05-19 04:08:33

Hoi Pelgrims, zelfs hier op het werk moet ik constant aan jullie denken. Regen, zon, wind, we hebben het allemaal hier, hoe zal het bij jullie zijn? XXXXXXXX