Dag 15. Marnay - Arc-et-Senans.

Frankrijk, Arc-et-Senans

Vandaag gereden: 39 km. Totaal gereden: 771 km.

Na gisteravond een broodje kebab te hebben gegeten met een lekker biertje, was het vanmorgen een beetje winderig in de tent. Jo was dan ook niet zo happy. Maar eenmaal buiten klaarde het weer op en konden we rustig ontbijten. Het was een beetje mistig, maar bij ons vertrek begint het zonnetje een beetje tevoorschijn te komen. Voordat we de camping verlaten wordt het routeboekje nr 1 ceremonieel in de prullebak geworpen door Jo. Scheelt weer gewicht. De eerste paar kilometer zijn goed te doen en in Saint Vit doen we wat inkopen voor de lunch. Het is wel weer een op en neer dagje en Jo had het niet zo naar haar zin vandaag. In een dorpje voor de camping doen we wat inkopen voor het avondeten en op naar de camping. Daar treffen we een Nederlander die we eerder waren tegengekomen. Hij had ook geen beste dagen achter de rug. Zijn stuurtas met zijn portemonnee, telefoon, paspoort en pasjes was hij vergeten mee te nemen bij een supermarkt. Na te zijn teruggekeert op de camping merkte hij het maar helaas alles weg. Zijn vader en moeder komen hem vandaag ophalen en dan maar naar huis. I.v.m. de toch wel behoorlijk in de benen slaande klimmetjes heb ik de planning wat aangepast en gaan we hopelijk wat relaxter aan de volgende ettapes beginnen. Zometeen macaroni eten en maar weer vroeg naar bedje voor weer een fijne dag morgen.

Behalve regen toch ook zon Jo want ik zie duidelijk waar je fietsbroek zit. Kan je hem niet oprollen dat je benen iets verder bruin worden. Anders ziet het er niet uit als je thuis komt met kort rokje.XX p.s hoop dat je boekje minder merkt in gewicht.

Esther 2016-06-26 19:43:28

Het is inderdaad goed te zien dat jullie al een tijd onderweg zijn, afgetraind en bruin. Zet em op en hopelijk overkomt jullie niet hetzelfde als die andere man.