Dag 33 El Burgo Ranero - Leon

Spanje, Valdefresno

Vandaag gereden 35 km - totaal gereden 2024.

Heerlijk geslapen. En uitgerust wakker geworden. De wandelaars waren bijna allemaal al weg maar onderweg hebben we er nog gezien die hier ook geslapen hadden. De weg waar we gisteren afgeslagen zijn nu weer opgeslagen en we zien weer dezelfde eentonige taferelen. Door de eentonigheid helemaal vergeten het 2000 km punt te vieren. Vanavond maar een wijntje op nemen dan. In Mansilla de las Mulas een bakje koffie gedronken en daar ontmoeten we 2 mannen uit Waalwijk die 26 mei zijn vetrokken en dus wel behoorlijk langere ettapes doen. Van de week nog een van 135 km. Dan vervolgen wij onze weg naar Leon en besluiten om de kortere route via de N601 te nemen. Dit vooral omdat de camping ten oosten van Leon ligt en dit dan veel gunstiger is voor ons. Bij de camping aangekomen een broodje ei gemaakt en mijn moeder gebeld die vandaag jarig is. Vanavond eten we paella op de camping aangezien er geen supermarkt in de buurt is. Vanmiddag een biertje gedronken op mijn moeders verjaardag. Ik kom het wel declareren als ik terug ben. Net nog even wat foto's van Leon gemaakt vanaf de weg bij de camping. Morgen daar naar beneden toe dus. Vanavond sla en paella gegeten. Nu lekker slapen en morgen weer verder.

Hi-di-ho, wat gaan jullie goed !!!! Gefeliciteerd met je moeder. Nog ongeveer een ( ruime ) week bikkelen en dan komen de meiden, wat een fijn vooruitzicht ! Keep up the spirit en nog heel veel succes. Liefs van ons, XXxx

Hielke en Nelly 2015-06-19 16:25:28

Gefeliciteerd met je moeder, en wat mooi om jullie te volgen, nog even volhouden, en dan komen de vrouwen, gezellig hoor, nog veel rij plezier Doei

carla 2015-06-19 20:10:41

We zitten gezellig aan de borrel. En jullie?

Nicolina 2015-06-19 21:11:40

Gefeliciteerd met je moeder, super wat jullie presteren. Ik neem een wijntje op jullie.