Dag 1. Aankomst Sint Anthonis.

Nederland, Sint Anthonis

Vandaag gelijk na het werk de auto ingepakt en richting Sint Anthonis gereden, naar de camping de Ullingse Bergen.
Dit was een bekende camping voor ons want hier hadden we 5 jaar geleden ook al 6 weken gestaan.
Voor ons was dat toen een spannende periode omdat we toen op het punt stonden om opa en oma te worden van onze lieve kleinzoon Abel.
Dit weekend gaan we onze nieuwe tent uitproberen, die we maandag hadden gekocht.
Hij is een klein beetje groter als de andere, maar als we straks 6 weken samen in dat tentje moeten leven is ietsie pietsie meer ruimte wel iets fijner, zeker i.v.m. de bagage die ook in de tent moet al die weken.
Ook heeft Marius weer een nieuw luchtbed, dus die zal waarschijnlijk ook weer wat lekkerder slapen.
Tent stond binnen no time, dus toen eerst maar wat gaan eten bij het restaurant van de camping, de friettent was niet meer open.
Daarna een biertje op en terug naar de tent, want het was inmiddels al donker en we moesten onze bedjes nog oppompen en opmaken.
Nog even bij de tent gezeten en ons bedje ingedoken.