Dag 10. Vic-sur-Seille - Luneville.

Frankrijk, Lunéville

Vandaag gereden: 42 km. Totaal gereden: 514 km.

Gelukkig het regende weer vannacht. Dat hadden we zo gemist. Snel de boel afbreken en onder een afdakje een broodje eten. We beginnen gelijk met een klim en onze benen zijn daar niet zo blij mee. Het is vandaag echt een komen en gaan van heuvels. Twee waarvan het boekje zegt 8% maar volgens de navigatie 13%. Behoorlijk zwaar dus. Jo krijgt kramp en gaat niet echt lekker. Maar na een tijdje gaat het beter en gaat ze weer met veel "plezier" naar boven. Aangekomen bij de camping zitten we een paar uur te wachten voordat we kunnen inchecken. We hebben ons gedoucht en ik ben op zoek gegaan naar een winkel voor het avondeten. Teruggekomen van het winkelen kunnen we eindelijk inchecken. Na het eten gaan we nog even de stad in voor een koffie. De camping ligt naast een groot park waar aankomende tijjd allerlei festiviteiten zijn gepland. Hier en daar zijn ze daarvoor aan het oefenen. Na de koffie gaan we terug en we zitten nu aan een lekker biertje. Zometeen lekker slapen en morgen gezond weer op. En ook vandaag geen Wi-Fi.

Weer fijn jullie verslag te lezen. Kijk er iedere dag naar uit. Vind het heel stoer van jullie. Dikke kus

Esther 2016-06-22 11:10:16

Had al even niets meer gehoord. Fijn dat alles goed gaat. Nu alleen het weer iets beter 👍👍

Erik 2016-06-22 12:11:08

Hahah, de festiviteiten en festivals achtervolgen jullie zo te horen. Gelukkig lukt het nog wel om uit te rusten zo te zien.

Bas 2016-06-22 14:00:36

Jammer dat er niet altijd wifi is, ik begon de verslagen al te missen. Maar nu een paar tegelijk, heel leuk om te lezen, is het net of we er een ietsiepietsie bij zijn. Jullie gaan lekker hoor, ondanks af en toe een heftige klim ! Succes maar weer en liefs uit het Veen. XXxx