Dag 22. Chabeuil - Pont-de-Barret.

Frankrijk, Pont-de-Barret

Vandaag gereden: 48 km. Totaal gereden: 1149 km.

Na ontwaakt te zijn uit een goede nachtrust zijn we om voor achten al vertrokken van de camping. Door het centrum van Chabeuil op naar de vele klimmeters. We hebben op weg naar Crest gekozen voor de alternatieve route opdat we dan niet zoveel hoeven te klimmen. Het weer is prima en we schieten lekker op. Na Crest pakken we een route om de Pas de Lauzun heen omdat Joke hoogtevrees heeft en omdat de weg eromheen minder steil is. Al bij al is het toch nog een klim van zo'n zeven kilometer en komen we redelijk uitgewoond boven aan. Vervolgens een afdaling van zeven kilometer en via een tunnel rijden we Pont-de-Barret binnen. Even een kop koffie en op zoek naar de camping. Na wat heen en weer gerij blijkt de camping gelijk bij het uitkomen van het tunneltje te zijn. Er is geen receptionist(e) aanwezig dus gaan we maar ergens staan. Na even lekker een uiltje te hebben geknapt gaan we in het dorp een biertje drinken en op zoek naar een restaurant want een winkel zijn we de afgelopen 20 km niet tegengekomen. Na weer te zijn teruggekeerd op de camping even gelezen en om half acht gaan eten. Het valt ons op dat er in dit kleine gehucht veel Nederlanders en Belgen rondlopen/rijden. Terug op de camping nog steeds geen beheerder. Met een beetje mazzel slapen we dus voor niks vannacht.

Hoi, hoi, jullie gaan lekker zeg en eindelijk beter weer, foto's zien er zonnig uit ! Hier is het eindelijk ook eens een dag droog ! Lieve support-groetjes van ons, XXxx

Hielke & Nelly 2016-07-04 12:15:34

Jullie zijn goed bezig hoor. Petje af voor jullie!!! Gr. Ma, Raf en Anita

Ma 2016-07-04 13:15:44

Goed bezig. Frankrijk is prachtig zeker als de zon er is.