Dag 4 Flobecq - Warlaing

Frankrijk, Warlaing

Vandaag gereden 71 km - totaal 289

Vanaf de bioboer op weg naar Tournai voor een stempel. Behoorlijk wat heuvels maar gelukkig weinig wind en geen regen. In Tournai (of zoals de Vlamingen zeggen Doornik) naar de VVV geweest voor de stempel en daarna nog even bij de terrassen op de markt wezen kijken. Inderdaad alleen kijken, we hadden nl onderweg (Havinnes) al koffie gedronken. In Tournai boodschappen gedaan voor de lunch en op weg naar Frankrijk. Langs het water even onze lunch genuttigd en weer op pad. Was wel lekker zo langs het water. Geen klimmetjes tot het moment dat we richting Rumegies gingen. Niet zulke hoge heuvels maar glooiend. Bij de bels/franse grens zat de douane ons op te wachten en hij wilde wel met ons op de foto. Vervolgens rustig doorgefietst naar de camping. Een mooi gelegen camping met alleen caravans en een grote visvijver. Aan de oever ons tentje opgezet een biertje gedronken en gegeten.

Hij gaat dus lekker ! Maar het zal wel steeds pittiger worden met alle bergen in aantocht.... Veel succes en geniet van alles ! Liefs, XXxx