Dag 2. Ulvenhout - Gameren. (55 KM)

Nederland, Gameren

Na te zijn ontwaakt door het geloei van koeien (en niet door twee kerken die met hun klokken een strijd aangaan welke de meeste herrie kan maken) hebben we lekker een broodje gebakken ei met spek en een bak koffie op. Gelukkig heeft het niet geregend en kunnen we de tent droog inpakken. Na een banaantje naar binnen gewerkt te hebben gaan we op pad. Tegen de wind maar wel een lekker temperatuurtje. De route loopt door de bossen en kleine dorpjes. In een van die dorpjes staat een standbeeld wat mij wel een beetje vreemd doet kijken. Een boerke met een geit, kijk zelf maar op de foto. Daarna door naar Kaatsheuvel waar we in de verte de Efteling al zien liggen. Via bungalowpark Bosrijk en de Drunense duinen komen we in Waalwijk waar we een kopje koffie drinken en weer snel op pad gaan voordat de regen begint te vallen. Na Waalwijk gaan we de polder in en krijgen we de wind van voren (maar dat ben ik gewend). Na de Heusdense brug begint het een beetje te miezeren maar we besluiten onze regenkleding in de tas te laten. Ondanks een licht buitje komen we droog thuis aan. We laden onze spullen voor de laatste keer voor het grote vertrek af en nemen een lekker biertje. Volgende week de fietsen nog even naar de fietsenmaker voor een kleine beurt. In het weekend met de kids en kleinkinderen naar Duinrell en dan op weg naar Nice.

Knap hoor al dat fietsen. Mij niet gezien. Heel veel plezier tijdens jullie fietsvakantie