Dag 28. Arles - Le Pradet.

Frankrijk, Le Pradet

Vandaag gereden: 16 km. Totaal gereden: 1318 km.

Vandaag een beetje uitgeslapen en rustig ontbeten. Een lekker stokbroodje ei met spek. Daarna om half tien vetrokken naar het station. Na enig geklauter op de trappen aangekomen op het goeie perron. Nog even staan kletsen met een britse fietsdame van naar schatting 70 jaar die via Breda en Basel nu naar de westkust van Frankrijk op pad is. Als gentleman heb ik haar geholpen op de trappen en vlak daarna kwam onze eigen trein. In Marseille overgestapt op de trein naar Toulon en onderweg zitten praten met een Fransman die alleen Amsterdam en Rotterdam kende. Dan wordt het moeilijk uitleggen waar Gameren ligt. In Toulon fietsen we langs de haven en daarna via een perfect fietspad naar Le Pradet. De camping waar we zouden overnachten was vol dus door naar een volgende. Daar hadden we het laatste plaatsje. Even douchen en daarna boodschappen doen. Gelukkig was er een Mac en konden we even appen en de blog uploaden. Dat lukte al twee dagen niet en nu eindelijk is hij weer up-to-date. Na het eten van weer eens wat macaroni gaan we naar het strand om de Middellandse Zee te aanschouwen. We hebben een wijntje gedronken op het strand en zijn daarna weer terugegaan naar de camping. Morgen weer vroeg op pad want zoals iedere dag wordt het weer warm en we moeten verder naar La Lavandou.