Dag 28 Najera - Belorado

Spanje, Belorado

Vandaag gereden 43 km - totaal 1769 km.

Na een goeie nachtrust en een ontbijtje gebakken ei met spek. Om 10 uur op de fiets gestapt voor een zondags ritje naar Belorado. Het lijkt wel of we vandaag alleen maar omhoog gaan. Lange wegen vals plat (2 - 5 procent) omhoog. Naar beneden zit er vandaag niet in lijkt wel. Halverwege komen we in St. Domingo de la Calzada waar we een bakkie doen en een paar foto's maken. Na vertrek begint het te regenen maar gelukkig niet zo lang. Wel weer vals plat. Er zijn niet echt momenten dat je zegt daar zal ik eens een foto van maken. Bij aankomst in Belorado naar de auberge en daar gedouched waarna we een broodje gaan eten en wat calamaris nuttigen bij een biertje. Vanavond eten we in de auberge een pelgrimsmenu. Ben benieuwd. Het is geen erg lang verhaal maar beter als niks dacht ik zo.

Hoi, lang verslag of niet, het blijft heel leuk om alles van jullie fietstocht te volgen ! Lieve groetjes van ons, XXxx

Hielke en Nelly 2015-06-14 19:04:07

De foto's maken een hoop goed. Nog even mannen. Het gaat opschiten.

Marquerita 2015-06-14 20:17:39

Gloeiende gloeiende! Opschieten

Marquerita 2015-06-14 20:18:48

Hey paps, Ik ben echt zo immens trots op je. Ik vind het echt ongelofelijk dat je al zo ver bent. Aan de omgeving te zien is het ontzettend genieten van het uitzicht tijdens het fietsen (als je niet zwaar aan het klimmen bent). Hoop dat jullie het heel erg leuk hebben. Ik geniet in ieder geval van je blog :)

Bas 2015-06-14 20:46:03

Wow zo te zien wel een prachtige omgeving, maar ik heb makkelijk praten terwijl ik hier op de bank zit te kijken naar de foto's. Kan me voorstellen dat jullie af en toe iets minder oog hebben voorde omgeving!! Hou vol mannen, het gaat super. XXXXXXXjes Love you liefie.(je vrouwtje)