Dag 31. Rustdag in Grimaud.

Frankrijk, Grimaud

Vandaag gereden: 19 km. Totaal gereden: 1408 km.

Na het uitslapen zaten we om acht uur aan de koffie en een stokbroodje. Daarna ons opgefrist en rond half tien op de fiets naar Saint Tropez. Met ons gingen er nog vele mensen een kijkje nemen. Gelukkig waren wij via het fietspad en hoefde we dus niet aan te sluiten in de paar kilometer file. Eenmaal in Saint Tropez hebben we een rondje oude haven gedaan en een paar leuke bootjes zien liggen. Op een gegeven moment begon het donker te worden en er vielen zowaar wat spatjes. Gelukkig bleef het daar bij en konden we rustig terug wandelen naar onze voertuigen. Onderweg nog een kopje koffie en Jo zag nog een leuk tasje voor 1600 euro. Op de terugweg zagen we dat de file alleen maar gegroeid was. Vlak bij de camping zijn we nog even Port Grimaud ingeweest en hebben daar wat gegeten. Eenmaal terug op de camping nog een biertje genuttigd en boodschappen gedaan. Jo is daarna met haar voet in een koud badje gaan zitten en ondertussen al de apparatuur aan het opladen. Zometeen macaroni maken en wederom op tijd naar bedje toe.