Dag 29. Le Pradet - Le Lavandou.

Frankrijk, Le Lavandou

Vandaag gereden: 44 km. Totaal gereden: 1362 km.

Vanmorgen zes uur bedje uit en via de bakker het fietspad weer op. Het is fantastisch fietsen en we schieten dan ook lekker op. De plaatsjes komen vlak na elkaar dus er is altijd wel wat te zien. Zodra we een bankje zien met uitzicht op de Middelandse Zee gaan we even zitten en eten een stokbroodje. Het zonnetje begint al aardig te branden dus gaan we weer snel door. Het is behoorlijk druk op de weg en op een gegeven ogenblik weten we waarom. De franse versie van de zwarte markt in Beverwijk. Hartstikke druk maar op het fietspad hebben we daar geen last van. Dan begint het behoorlijk heuvelachtig te worden en kunnen we onze in de afgelopen weken getrainde klimspieren weer laten werken. Het is niet echt hoog maar wel vermoeiend. Aangekomen in Lavandou moeten we nog 5 kilometer aangezien de camping helemaal in het oosten ligt. Het gaat lekker en rond elf uur zijn we er. Tentje opgezet, een bakkie koffie gedronken en na de gebruikelijke douche voelen we ons weer het mannetje. Wat later in de middag zijn we nog even naar het strand geweest en daarna wat gaan eten in het restaurant. Het zat aardig vol i.v.m. de EK-finale. We hebben zitten kijken tot een kwartier voor tijd en zijn toen naar bed gegaan. Niks gemist bleek later