Dag 2. Rondje vanuit camping de Jutberg. (55 KM)

Nederland, Laag-Soeren

Vandaag lekker vroeg opgestaan en broodjes gehaald bij de campingbakker. Een stevig ontbijtje genomen en klaar voor de rit van vandaag. Na ons verfrist te hebben de fietskleding aangetrokken (welke nog niet was gewassen) en we dus niet meer zo fris roken, maarja je kunt niet alles hebben. Eerst de auto weer ingeladen en de sleutel ingeleverd en daar vertrokken we vanaf de parkeerplaats op weg naar Deventer. Wat een prachtige dag zal dit worden. Lekker zonnetje, Dumoulin misschien wel in het roze en Ajax zeker kampioen. Of eigenlijk helemaal niet. Ons nog niet bewust van het feit dat dit vandaag allemaal nog stond te gebeuren fietsten we rustig langs het kanaal. Lekker rustig en heerlijk weer. Verder valt er eigenlijk weinig te vertellen over deze rit naar Deventer. Een lekker windje mee en bij aankomst een bakje koffie met uiteraard Deventer koek. Terug ging het allemaal niet zo snel aangezien we nu de wind tegen hadden. Onderweg nog een klein picknickje en dan maar weer door naar de camping. Nog even een ijsje en op weg naar huis. Lekker luisteren naar Langs de lijn. Thuis snel de auto uitgeladen om vervolgens weer verder te luisteren naar Radio 1. Ik moet zeggen naarmate de wedstrijd vorderde werd mijn humeur er niet beter op. Maar dit heeft niets meer van doen met het reisverslag dus dit was het voor vandaag en tot de volgende keer.