Dag 1. Aankomst Laag-Soeren.

Nederland, Laag-Soeren

Vandaag gaan we weer op pad, deze keer met de auto naar Laag-Soeren , naar de camping de Jutberg.
We vertrekken gelijk na het werk richting het noord-oosten, de voorspellingen voor het weekend zijn wisselend, maar in elk geval niet zo zonnig, als de afgelopen weekenden, jammer!
Maar dat mag de pret niet drukken, we gaan er weer een gezellig weekend van maken met of zonder de zon.
We gaan deze keer ook niet in ons tentje slapen maar in een Pod, een houten huisje met daarin een tweepersoonsbed, een toiletruimte met fonteintje, een overdekte buitenkeuken compleet ingericht met pannen , servies en binnen nog een bankje waar eventueel ook nog 2 personen kunnen slapen (dan is de pod wel erg klein).
Met 2 personen echt gezellig en knus, we hadden een prachtig uitzicht zo midden in het bos, met de voorspelde regen ook wel erg luxe.
Op het moment dat we daar aan kwamen regende het ook behoorlijk. We waren voordat we konden inchecken dan ook lekker doorweekt van de regen.
Omdat de receptie gesloten was, moesten we een stuk het park oplopen naar het restaurant om daar de sleutel op te halen. Waar we overigens een paraplu overhandigd kregen : )
Snel naar ons podje en de spullen uit de auto gehaald.
Daarna vooral lekker lui genoten van lekkere hapjes, drankje en muziek.
Dat is nl. een voordeel van het met de auto reizen, je kunt veel extra luxe meenemen, zeker als je dan ook nog stroom hebt bij je overnachtingsplaats.