Dag 25 Cizur Minor - Estella

Spanje, Estella

Vandaag gereden 51 km - totaal 1646 km.

De dag begon zo als hij gisteren eindigde met regen. Gisteren hadden we de hoop dat het vandaag in ieder geval in de ochtend droog zou zijn. Mis evenwel. Bert had brood gehaald met ham en dat hebben we als ontbijt gegeten. Om 8 uur op de fiets en karren maar. De vriendelijke dame van de auberge had ons beloofd dat het de makkelijke route was. Ben blij dat we niet die andere hebben gedaan. Net uit bed en dan een klim van zo'n 5 km. Het begin viel mee maar het eind was behoorlijk pittig. Na Campanas bijna alleen maar afdalen naar Puente la Reina. Niet zo snel want er staat behoorlijk wat water op de weg en dan kan het misschien wel glad worden. In Puente la Reina een bakje koffie en dan op de brug een foto met de drankflesjes die we van Peet, Will, Theo en Marquerita hebben gekregen. Nogmaals dank daarvoor. Overigens scheen toen even de zon en heb ik een stuk zonder regenjas kunnen rijden. Na nog een klim van bijna 3 km toch maar weer de jas aan en daar begon het weer. Ook begon het nog te onweren. Even gescholen in een barretje met koffie en een broodje ei. Toen het wat rustiger leek weer door tot de volgende onweersklappen. Deze keer maar in een bushokje gezeten. Inmiddels hadden we besloten om maar weer een auberge te nemen. Maar goed ook want eenmaal binnen begint het toch weer een partij te onweren. Nu gaan onze spullen in de wasdroger en kunnen we morgen in ieder geval droog vertrekken.

Jammer mannen van de regen, maar daar door smaakte Carlos natuurlijk wel extra lekker!! Ook fijn dat jullie al die regenkleding niet voor niets iedere dag meezeulen ; ) Hou vol, heel goed bezig. XXXXXXXjes Jo( je vrouwtje)

Marius 2015-06-11 22:16:38

Fijn, dat jullie iets aan het cadeautje hebben. Wat een schijt weer.

Marquerita 2015-06-11 22:46:38

Toch wel lekker hè zo,n plat vinkie ! Jammer van dat rot weer maar het zal nog beter worden !