Dag 12. Charmes - Darney.

Frankrijk, Darney

Vandaag gereden: 49 km. Totaal gereden: 604 km.

Het ontwaken is toch wel een stuk beter bij zonneschijn dan bij regen. Even wat eten en gedag zeggen tegen drie belgen die onderweg zijn vanuit Barcelona. En onderweg naar de Lidl voor brood. Het lijken wel de drie dolle dagen bij de Bijenkorf. Ze staan te trappelen om binnen te komen. Het lijkt wel of alles voor niets is voor de eerste 5. Dan op weg naar Darney. Het wordt misschien eentonig maar er zitten weer pittige klimmetjes in. Het is warm en als we langs een fontein komen krijg ik bijna de neiging om er in te springen. Maar het is ook nooit goed eerst te nat en nu te warm. Aangekomen bij de camping met zwembad wacht ons een teleurstelling. Er is niemand en het zwembad is leeg en er komt geen water uit de sanitaire "voorzieningen". Dus maar weer verder besluiten we. Dan zie ik boven nog een hok staan en ga voor de zekerheid even kijken. Tot mijn verrassing zie ik werkend sanitair en besluiten we hier te blijven. De tent opgezet en gedoucht. Ondertussen komt er een Nederlander op de fiets langs die even wat ouwehoert en dan verder gaat. Ik ga boodschappen doen en Jo doet de was. Vandaag gebakken aardappelen met biefstuk en erwtjes en wortelen. Uiteraard hier geen Wi-Fi maar misschien morgen in de supermarkt.