Dag 1. Gameren - Dommelen (60 KM)

Nederland, Dommelen

Het is zover. We zijn begonnen aan onze eerste trainingsweekend voor de Groene weg. Na het weer gecheckt te hebben zijn we met de regenspullen in de tas er helemaal klaar voor. De zon schijnt af en toe en de wind (voor zover je kan spreken van wind) mee. Rustig pedalerend zoeven we door de Bommelerwaard rustig uitkijkend over de weilanden. Bij Hedel over de brug Brabant in. Het is lekker rustig op de weg en we zijn dan ook snel door Den Bosch heen. Via Vught en Boxtel belanden we in Best waar we gaan lunchen. Na een uitsmijter voor mij en een koppie soep voor Joke gaan we weer verder richting Dommelen. Heerlijk rustig langs het kanaal fietsend passeren we vliegveld Eindhoven en via een mooi aangelegd park komen we in Veldhoven aan. We drinken daar nog een bakkie en fietsen dan door naar Ger en Anita, onze eindbestemming voor vandaag.

Goed bezig jullie hoor! Ook mooi weer das wel zo lekker, geniet ervan! Groetjes van ons😘

Louis 2016-05-03 13:05:00

Heel veel succes EN plezier ! Groetjes van ons, XXxx

Hielke & Nelly 2016-05-03 13:24:50

Was heel gezellig! Mis wel een foto van jullie overnachtingsplek, haha. Veel fietsplezier de komende weken. Groetjes van ons.x