Klaar voor vertrek.

Nederland, Gameren

Het is 01:30 uur en we drinken nog een bakkie koffie voordat we vertrekken naar Schiphol.

Het is kwart voor vier en zitten nu met een koffie te wachten tot we kunnen boarden.

De vliegreis ging voorspoedig en bij aankomst rap naar het onderkomen. Helaas konden we niet gelijk in het appartement en hebben we van ellende maar een paar biertjes/wijntjes gedronken. 'S-avonds bij een Argentijns restaurant gegeten (nog voor Joke haar verjaardag). Daarna lekker naar bed.

Veel plezier met z'n vieren

Pompernikkel 2023-01-08 15:41:43

Lekker weertje! En een mooi uitzicht voor een paar daagjes! Joke , je kantoor lekker zwemmen, hihihii Veel plezier luitjes.🤗😘

Sandra 2023-01-08 20:17:32

Ik bedoel je kunt daar ook lekker zwemmen

Sandra 2023-01-08 20:42:36

Veel plezier met zijn allen en genieten maar dat lukt jullie vast wel

Carla 2023-01-08 22:58:15

Heel veel plezier. Lekker genieten

Marquerita 2023-01-10 15:47:07

Wel heeeel vervelend dat jullie aan de drank moesten, omdat appartement nog niet klaar was. Echt een straf.🍷🍺😂😂.