Dag 14. Port-sur-Saône - Marnay.

Frankrijk, Marnay

Vandaag gereden: 67 km. Totaal gereden: 732 km.

We hebben vannacht slecht geslapen vanwege het slechte weer. Bijna de hele nacht donder, bliksem en regen. Maar geen meters bier. Toen we wakker werden was het eindelijk droog en dachten we de tent droog te kunnen inpakken. Helaas het begint weer. Na alles nat te hebben ingepakt wordt het weer droog en gaan we op pad. Het is een mooie route lans de Saone over een jaagpad. Tussendoor even een bezoekje aan de super voor de lunch en na 25 km gaan we weg van de Saone via de onvermijdelijke klimmetjes op weg naar Marnay. En vandaag hebben we zowaar twee keer koffie kunnen drinken. Lekker hoor. Dan zien we in de verte een inktzwarte lucht naderen en vinden we net voordat de bui losbarst een oude wasplaats waar we kunnen schuilen en onze lunch opeten. Het blijft regenen dus gaan we toch maar op pad. Onderweg komen we de twee belgische dames weer tegen en hebben we nog even staan kletsen. Het centrum van Marnay ziet er niet onaardig uit maar voor de camping moeten we behoorlijk steil naar beneden. Als we over de brug de stad uitrijden zien we de camping liggen en gaan snel inchecken. Snel de tent opgezet en dan begint het weer te regenen. Als het goed is wordt het vanaf een uur of vier weer droog en houden we dat zo. Wat ons betreft tot 24 juli.

Het zal buiten de buien zeker genieten zijn in die prachtige omgeving X X

Esther 2016-06-25 17:08:11

Nou jongens wij hebben heel veel respect voor jullie. Wat een doorzettingsvermogen!! Chapeau. En wat dat bier betreft dat het niet regent....wij drinken er eentje op jullie!!🍻 Liefs en hou vol !!

Siets en Ben 2016-06-25 17:20:13

Wij hopen nu voor jullie dat het weer beter wordt, maar laat de moed niet zakken, en blijven jullie moreel steunen, vanuit een bewokt Zaltbommel. Maar goh wat zijn we trots op jullie!

Sandra en Karl 2016-06-25 19:08:09

Nou, knap hoor dat jullie nog zo enthousiast zijn! Ik hoop voor jullie ook dat het tot 24 juli droog blijft. En dan hier ook graag, haha. Zet um op en hou vol! X van ons

Ger en Anita 2016-06-25 19:36:28

Beide duimen druk doende, voor heel lang droog en zonnig weer !!!! Toi, toi, toi, XXxx

Hielke & Nelly 2016-06-25 19:55:31

Maar goed dat er geen meters bier zijn lijkt me :P zou niet zo bevorderlijk zijn voor het fietsen haha. Hopelijk hebben jullie vandaag beter weer :)