Dag 26 Estella - Logrono

Spanje, Logroño

Vandaag gereden 48 km - totaal gereden 1694 km.

Ondanks mijn verwachting dat ik niet zo goed zou slapen in een kamer met 38 bedden ben ik verrassend goed uitgerust. Een ontbijtje en weer op pad. Gisteravond kwamen we er achter dat de wijnfontein van bodega Irache op ong. 2 kilometer van onze slaapplaats is. Dus ondanks het vroege tijdstip er toch maar even langs. Omdat we daar effe na achten waren was het redelijk druk met wandelaars. Toch is het gelukt om een foto te laten maken en wat te proeven. Ik moet zeggen hij smaakte goed. Dan verder met de klim van 5 km. En jawel een droge start en dat voor het eerst in Spanje. Verderop hebben we ook flink ons best moeten doen om boven te komen. Op de top van de laatste klim met in de verte (op 11 km) Logrono, stopt er een Nederlander en raken we aan de praat. Zijn vrouw en vriend (van zijn vrouw) zijn aan het lopen en hij rijdt met de caravan van camping naar camping. Had het helemaal naar zijn zin. Ze waren in maart vetrokken en zien wel hoelang het duurt. Van de top alleen maar dalen naar Logrono. Errug lekker. Op de camping tentje op, douchen en nog even de stad in voor een stempel en een biertje. Hebben net zitten BBQ'en en inmiddels is het ook weer gaan zeiken van de regen. Hopelijk is het morgen droog en anders hebben we pech.

Jemig, wat een " life-time " experience man, echt ongelooflijk.... GENIET, en voor de komende kilometers : SUCCES !!!! Heel veel lieve groeten en een knuf van ons. Love you, XXxx