Dag 20 Labouheyre - Dax

Frankrijk, Dax

Vandaag gereden 74 km - totaal gereden 1416 km.

Vanacht slecht geslapen omdat de plaatselijke hangjeugd tot 02:49 op een veldje naast ons zich aan het amuseren was. Na om zes uur "liefdevol" te zijn gewekt zijn we, na het ontbijt, weer op stap gegaan. Onderweg nog een stokbrood gekocht voor lunch en een spaak verwisseld. Verder is er over het tussenstuk niets te melden. Aangekomen in St. Paul les Dax op zoek naar een "reparateur velo". Helaas is de eerste die we vinden een motorzaak. Het voordeel was dat we nu bij het "Lac de Christus" ons broodje konden nuttigen. Door naar ons tweede fietsenmakersadres (mooi woord voor galgje). Dan zie we plots een Giant fietsenwinkel met reparatie afdeling. Fiets daar gelaten en aan de overkant een bakkie gedaan. Als de fiets is gerepareerd gaan we naar de camping. Eerst een stempel bij de VVV en dan naar Le Bascat. Aangezien het vandaag champignons league finale is verwennen we onszelf met een nachtje mobile home.

Even weer een berichtje uit de Beek. Zo weer een paar verslagjes achter m'n kiezen. Leuk om op de hoogte te zijn van jullie avonturen. Nat en koud is niet alles, maar fietsen bij een temperatuur van 35 Gr lijkt me ook niet echt aangenaam. Succes met het vervolg van de route. We wachten weer vol spanning de verslagen af. Groetjes Peter en Wil. ?

Peter en Wil 2015-06-06 16:55:26

Heel fijn, alle { leuke ! } verslagen te lezen, doe je goed Marius, Joke kan trots op je zijn ! En het hele fiets-avontuur is uiteraard TOP, zo'n bewondering voor jullie ! Hele dikke weekend-knuf en zet hem op ! Jouw trouwe Veense fans, op dit moment nog vanuit Oldebroek ! Een bemoedigende " WOEF " van Lady en Daisy en liefs van ons. XXxx

Hielke en Nelly 2015-06-06 17:23:17

Elke x weer leuk om jullie reisverslag te lezen. Respect mannen, nu al, voor de prestatie die jullie leveren!! Veel kijkplezier! Xx van ons.

JoLo 2015-06-06 19:47:39

chapeau mannen

Esther 2015-06-06 21:58:37

Onze ex-ajacied maakt er toch mooi ene! Als jullie nou een beetje doorgefietst hadden kon je mooi in Barcelona een feestje bouwen ;) Keep going strong boys!