Dag 24 Espinal - Cizur Minor

Spanje, Cizur Menor

Vandaag gereden 47 km - totaal gereden 1595.

Vanacht begon het te regenen en dat hield pas op tijdens de laatste klim naar Ero. De tent in de stromende regen afgebroken en zeiknat in de tas gedaan. Gelukkig sliepen we op een hoog gedeelte van de camping. Op de lager gelegen stukken stonden diepe plassen. Twee serieuze klimmen verder komen we aan in Zubiri en drinken daar een koffie met een lekker broodje. Dan is het bijna alleen dalen naar Pamplona. Een paar foto's gemaakt en verder gegaan naar de auberge. De fietsen kunnen in een afgesloten gedeelte en we krijgen een kamer met een 5 stapelbedden toegewezen. De tent kon te drogen worden gehangen en dan effe lekker warm douchen. Er komt nog een fietser, die we eerder vandaag waren gepasseerd. Hij komt uit Vugt en begint met praten en praten en praten. Gelukkig kunnen we eindelijk inbreken om hem te zeggen dat we gaan eten. In een bar een broodje ei op en vanavond een pelgrimsmaaltijd bij een restaurant op de hoek. Net terug van de maaltijd en dat gaat hier nog sneller dan in Amerika. In 30 minuten van binnenkomst naar weer naar buiten. Maar het smaakte wel. Nu weer terug in de auberge en zometeen naar bed.

He liefie, kort en bondig!!! ; )XXXXXjes van je vrouwtje

Joke 2015-06-10 15:45:05

jammer van de regen..... maar daar kan je ook NIETS tegen doen. Nu lekker droog in de herberg, heeft ook wel iets. Ziet er trouwens leuk uit op de foto's. eet smakelijk straks en succes morgen maar weer! Bri

Brigette 2015-06-10 17:09:22

Ja, mannen, nu begint het echte werk. Kuitenbijters. Jammer van het weer. Succes en we zien weer uit naar het volgende verslag.

Peter en Wil 2015-06-10 18:34:44

He lieverd, ik zie dat je reiverslag inmiddels voltooid is, ik dacht hij zal toch nog wel tijd hebben om zijn blog te blijven bijhouden. ; ) Maar ik zie dat je lekker bezig wordt gehouden met eea dus morgen vertrekken jullie gezellig met z'n 3-en!!!!! ; ) Nou boys zet hem op, morgen over twee weken springen wij in de auto om op tijd voor jullie aankomst klaar te staan. Ik kijk er naar uit, ik kan je niet vertellen hoe blij ik ben als ik weer bij je ben. En Supertrots !!! xxxjes Joke