Dag 2 Rijkevorsel - Londerzeel

België, Londerzeel

Vandaag gereden 74 km - totaal 142 km.

Het was vanacht behoorlijk fris in m'n tentje. Helaas was m'n vrouwtje er niet anders hadden we mekaar kunnen opwarmen. De tent was zeiknat maar toch maar ingepakt na hem zo goed mogelijk te hebben afgedroogd. Omdat het weer niet veel goeds voor ons in het verschiet had zijn we zo snel mogelijk vertrokken. Onderweg naar Zandhoven (voor de tweede keer in 4 dagen, zaterdag daar wezen vissen met Jesper) kwamen we een bord tegen met de beroemde schelp en het verzoek om uit een bak daaronder iets mee te nemen en dat op de berg bij Cruz de ferro te deponeren. Tot Lier ging het allemaal lekker. Wel veel wind tegen maar droog. Na een lekker bakje in Lier begint de ellende. Regen en niet zo'n beetje ook. Daarna een tijdje droog en kregen we een hagelbui over ons heen. Uiteraard op een dijk waar niets was om te schuilen. Verder naar Mechelen om daar onze tweede stempel te halen. Na enige omzwervingen iemand gevonden die bereid was om de stempel van de bisschop van Mechelen op onze kaart te zetten. Daarna op de goede afloop een kopje koffie op de Grote Markt en door naar Londerzeel. Nog steeds wind tegen maar gelukkig maar een paar spatjes regen. Op de camping aangekomen de tentjes opgezet en daarna een hapje gaan eten in de "bistro". De weersvoorspelling voor morgen zijn redelijk gunstig maar of dat ook bewaarheid wordt horen jullie morgen.

Nou, de kop is er dus af, en hoe....!!!! Heel veel mooier wordt het weer nog ff niet, dus bikkelen mannen ! Toi, toi, liefs van ons, XXxx

Hielke en Nelly 2015-05-19 20:54:08

Hey marius en Bert. Goed verslag Marius .. en leuke foto's! Je doet goed je best

Bri 2015-05-19 21:20:45

Mooi verslag, goed bezig en hou vol dat schrijven. Leuk om de foto's te zien. Zo te zien wordt de koffie in Belgie geserveerd met iets beters als kleine zuinige koekjes. xxx Jo

Marius 2015-05-19 21:39:23

even kijken als ik hem via mijn mailaccount of mijn naam er dan onder komt enniet elke keer die van Marius, want dat ziet er best gek uit :)

Marius 2015-05-19 22:02:46

Niet dus, maar lees voor Marius-Joke ; )

Marius 2015-05-19 22:03:32

Lekker hoor mannen! Ik zie dat de smurf nu al diep in het glaasje gekeken heeft. Nou maar hopen dat het weer een beetje opklaart en een keer het windje in de rug meegeeft. De eerste hordes zijn genomen, nog maar een kilometertje of 2000 te gaan!

Jesper 2015-05-20 08:59:32

Hoi lieverds, Wat een ellende. Tot op heden wil ik niet ruilen met jullie. Behalve het bistro gedeelte. Sterkte mannen

Marquerita 2015-05-20 10:31:12

He bikkels, jullie gaan richting het betere weer. Zet hem op, straks wacht jullie als het goed is weer een warme douche en dan zijn jullie helemaal fris en fit. Klaar voor een biertje of wijntje, dat hebben jullie dan wel weer verdiend.

Joke XXXXXXXX 2015-05-20 13:46:16

Jammer dat het weer tegen zit. Maar jullie gaan het zonnige Zuiden tegemoet. Al een een opwarmertje nodig gehad uit het platvinkje?

Peter en Wil 2015-05-20 20:21:32

Wind, regen, zon of storm maakt niet uit. Jullie zijn echte bikkels.Blijf jullie volgen.

Theo 2015-05-20 21:19:05

Hoi Marius en Bert, mooi verhaal en foto's. Hopelijk krijgen richting het zuiden beter weer. De komende zijn de voorspellingen in ieder geval wat beter. hoe gaat het met je knie? Veel succes en plezier. Groetjes Ger en Anita