Dag 2.

Nederland, Laag-Soeren

Vannacht heerlijk geslapen, het was echt pikdonker in de pod, dus geen besef van tijd, goeie gordijnen.
We hoorde de regen al kletteren op het dak, dus geen haast, lekker rustig aan.
Eerst lekker koffie gemaakt met een broodje, buiten onder het afdakje genuttigd, wat een rust en het ruikt heerlijk naar dennenbomen.
De regen bleef lekker uit de lucht vallen en de lucht zag er ook niet veel belovend uit.
Dus besloten dat we vandaag gewoon met de auto op pad te gaan om regenschoenen te gaan kopen, om vervolgens onze geplande route af te leggen met de auto.
Op het programma stond o.a. de camping de Wije Wereld in Otterlo, daar hebben we in december zwerfhutten gehuurd en we wilde alvast de omgeving verkennen.
Dus eerst richting Apeldoorn naar de Decathlon op zoek naar regenoverschoenen, helaas hadden ze niet, maar natuurlijk hadden ze wel weer andere dingen die we toch konden gebruiken, waaronder een mooi donsjasje voor weinig ; )
Vandaar door richting Otterlo om de zwerfhutten de bekijken, maar daar aangekomen eerst in de Houtzagerij (restaurant) een lunch verorberd, smaakte prima.
De ligging van de zwerfhutten is leuk, apart van de rest van de camping in een "natuurlijke omgeving", dus we denken dat dat ook weer gezellig wordt met de kids.
Vandaar zijn we boodschappen gaan doen in Dieren, vanavond is het de bedoeling dat we macaroni gaan maken, dus inkopen gedaan, kregen 4 gratis croissants, meteen opgegeten. Dank je wel meneer Spar leuke actie!
Terug op de camping, eerst even naar de bar/ restaurant/kampwinkel gegaan om een drankje te gaan drinken met een snackplankje. (Snackplankje was trouwens ook een cadeautje van de camping)
We hebben daar gelijk nog verse broodjes besteld voor de volgende ochtend.
Komen we daar binnen, hebben ze al lekker de open haard aan, dus daar wilde ik zitten, lekker als je vanuit dat regenachtige weer zo binnen komt. Marius vond het best warm, maar ik vond het heerlijk.
Bij de pod aangekomen, weer nootjes e.d. zitten eten, met biertjes, resultaat geen honger en zin meer om te koken.
Fijn dat er ook verwarming in die pod zit, je merkt al wel dat de avonden en ochtenden wat frisser worden.
Weer lekker geluierd en genoten van het uitzicht. Morgen gaan we echt wel fietsen, regen of niet!