Dag 11. Luneville - Charmes.

Frankrijk, Charmes

Vandaag gereden: 41 km. Totaal gereden: 555 km.

Na het ontwaken ben ik naar de supermarkt gegaan voor brood en beleg en zowaar daar was Wi-Fi. Snel onze nog wachtende blogs geüpload en weer naar de camping. Na het vertrek zijn de eerste kilometers rustig aan en niet steil. Het is nog wat bewolkt maar de vooruitzichten zijn goed. Gedurende de rit krijgen we meer zon en meer beklimmingen. In tegenstelling tot gisteren gaat vandaag alles goed met Jo. Bij enkele steile klimmetjes even lopen en dan weer lekker door. Aangekomen in Charmes zien we vanaf de brug over de Moezel de camping al liggen. Vlak voor de camping is er een Lidl dus dat is handig voor vanmiddag om boodschappen te doen. Na het gebruikelijke ritueel (tent opzetten en douchen) gaan we nog even het stadje in, drinken een biertje en gaan weer terug via de Lidl. We eten vandaag macaroni. Het weer is perfect. Zonnig en warm en we hebben de tweede dag zonder regen. Yeahhhh.

Eindelijk beter weer!!!!! Gelukkig maar! Jullie hebben het verdiend! leuke foto's en al een flink stuk op weg. Succes en dikke kus uit Lelystad XXXXXXXXX

B&B 2016-06-22 20:37:33

Zo, eindelijk heb ik jullie gevonden! Ik wist het niet meer,en belde naar Ester, natuurlijk eerst om te vragenhoe het ermee gaat, en ze mocht niet klagen. En daarna gevraagd hoe ik jullie weer kon volgen, en ben blij jullie te kunnen volgen en de belevenissen te kunnen volgen. Heb net de blogs gelezen,en ben onder de i druk dat jullie het zo goed doen, vooral met de regen. Maar ze zeggen na regen komt zonneschijn! Ik wens jullie nog een gezellige en veilige kilometers toe. Een dikke kus ook van je broer.💋💋

Sandra 2016-06-22 20:37:36

Fiets een stuk lekkerder met de zon in je rug. Je ziet je fietsbroek al op je benen joke.

Erik 2016-06-22 20:58:31

Fijn weer wat te horen van jullie en super al een paar dagen zonder regen, nou nog veel fiets plezier en genieten knuffel ons 😉