Dag 21 Dax - Saint Palais

Frankrijk, Saint-Palais Donapaleu

Vandaag gereden 66 km - totaal 1482.

Na gisteren een paar biertjes te hebben genuttigd voor, tijdens en na het voetbal werd ik vanmorgen wakker en moest ontzettend plassen. Deze keer niet tegen een heg of boom maar gewoon op de wc. Was wel weer lekker zo'n bedje. Aangezien het zondag is en dus een rustdag hebben we voor vandaag zo'n 30 km gepland. Hoe anders zou dat lopen. Na vetrek een kilometer of vier lekker rustig en dan duikt de eerste steile helling op. Het valt, ondanks het bier dat ik op had toch wel mee. Het landschap verandert. Heuvels en weiden en loofbossen. Tot nu toe vind ik dit het mooiste landschap. In de buurt van Peyrehorade zou er een camping zijn. Helaas niet gevonden. Wat gaan we doen. Beslissingen beslissingen het is allemaal wat. Dus na rijp beraad besluiten we door te fietsen naar Saint Palais. Onderweg trouwens de eerste keer de Pyreneeën gezien in de verte. Daar zou een municipal zijn. Nou die was er wel maar in de renovatie. Aangezien er niemand was toch maar gaan staan. Alleen een waterkraantje en voor de rest alles dicht. Een wijntje gedronken en gebakken marinier gegeten en toen maar naar bed.

He lieverd, vandaag vanaf de camping vaak aan je gedacht !!! Op sommige momenten zou ik zo graag bij je willen zijn. Jammer genoeg ook niet iedere dag Wifi maar gelukkig hebben we telefoon en sms, zodat we elkaar toch elke dag kunnen bij praaten. Nog 3 weken zwoegen voor jullie, maar dan is het feest en dan gaan we lekker vieren dat jullie er weer zijn. Zet hem op!!! ik ben super trots op je XXXXXXXXXXXjes van je vrouwtje

Marius 2015-06-08 17:04:23

Amen Joke !!!! XXxx

Hielke en Nelly 2015-06-09 00:18:35

Ha Marius, eindelijk een berichtje van je schoonfamilie! Ikwil wel even zeggen dat wij ontzettend trots op jullie zijn, dat juliie zo'n onderneming aangegaan zijn! Super om jullie zo te volgen, al ben je al een paar wekenonderweg, maar des al niet te min moet het zwaarste nog komen ! Maar opafstand zullen wij jullie een extra duwtje in de rug geven op moeilijke momenten. Denk alleen maar aan de finish, want jewordt daar rijkelijk beloond door de dames die jullie zullen opwachten! Kom op nog even bikkelen en kijkgoed uit oke? Veel liefs Karl en Sandra xx