Donderdag 4 augustus - Jaisalmer

India, Jaisalmer

Ik ben slap als een vaatdoek en gelukkig worden we hier goed verzord, lekker schone lakens enz. iedereen doet zijn uiterste best. Adrie is wel naar Jaisalmer gegaan met een gids. Hij had erg genoten. Bijzondere vesting die jammer genoeg hier vanaf het dak maar amper te zien is. De hele stad is namelijk in een grote vesting gebouwd. Een artificieel meer voor de watervoorziening en natuurlijk tempels. Hij was verrukt over de jaintemple, die ik me ook nog voor de geest kan halen. Prachtig beeldhouwwerk. ’s Middag slaap ik flink en voel me eind van de middag goed genoeg om even mee naar de rooftopbar te gaan voor een kopje thee en daarna een soepje te eten (meer nog maar niet). Bij Adrie rommelt het ook, maar die heeft ook weinig trek en die eet een half bordje spaghetti, die er prima uitziet en smaakt. We gaan vroeg slapen en ik slaap als een blok. Hoef er maar twee keer uit en het lijkt of het leed weer is geleden…

Gelukkig keer wat beter en nu maar genieten van al die mooie plekjes waar jullie naar toe gaan. Veel groetjes

Betsy 2016-08-05 13:06:51

Wat is het prachtig daar.

Coby van eijk 2016-08-05 18:51:29

Mooie foto's. jammer dat je niet mee kon. Jaisalmer kan ik mij nog goed herinneren. Evert en ik slapen nog altijd met het immens grote patchwork kleed ,dat we daar kochten, aan het hoofd van ons bed. Liefs en kijken uit naar de rest van jullie belevenissen.

Marijke Roelofsen 2016-08-05 19:53:15

Inmiddels zal je vast al opgeknapt zijn hoop ik. Jammer dat je ziek was. Prachtige foto's, wat is het mooi daar. Lekker genieten en groetjes hoor! Marjan