Verjaardag Gijs en tevens eerste rustdag

Frankrijk, Mont-de-Marsan

Dag 50
Vrijdag 6 mei

De 50ste dag van onze reis. Ik heb nog niet zo slecht geslapen als deze nacht. M'n bed was aan de korte kant en stond tegen de muur, dus ik kon niet met gestrekte benen liggen. Daarnaast hadden ze me geloof ik ingeschat als een bedplasser aangezien ze een zeiltje om mijn matras hadden gedaan;) Jeetje wat was dat warm! Om 6uur was ik helemaal klaar met het liggen en ben ik zachtjes uit bed gegaan om m'n was te doen.
Gelukkig werden de andere van het gezin langzaamaan wakker toen ik terug was.
We zongen voor ons Gijs z'n 30ste verjaardag! Bij gebrek aan gebak maakte ik een boterham met M&M's.

Samen ontbeten we uitgebreid buiten ook al was het nog een beetje fris buiten.
Verder vulden we de dag met een bezoekje aan Roquefort, een korte wandeling en bbqen.
Het wandelen zelf heb ik niet echt gemist. Maar S middags kreeg ik het een beetje op m'n heupen. Er zat een onrustig gevoel in me wat ik niet kom thuis brengen. Silke merkte het op en stelde voor even een rondje te gaan wandelen samen met Beau. We liepen een lekker stukje door het bos en kletsen wat. Je aanpassen in een groep en de drukte ervan was echt even wennen. Je bent al andere halve maand met z'n tweeën. Het zet me wel aan het denken hoe het gaat zijn om terug thuis te komen.
Na even 'rust' met een wandeling was het ook weer heerlijk om samen te zijn!

Beau vertelde dat ze graag een stukje met ons mee wilde lopen op de route. We besloten om morgenvroeg samen met Silke en papa 10 km te gaan wandelen. Vroeg vertrekken en dan optijd terug om samen te ontbijten.

Vandaag liepen we voor het eerst in 50 dagen geen kilometers van de route. Ons totaal blijft daarmee op 1466km staan.

Gijs: gefeliciteerd!!! Fijn dat jullie samen zijn! En ik kan me goed voorstellen dat een 'groter' gezelschap best veel kan zijn. Geniet ze nog samen!

Frans de Jel 2016-05-07 15:16:18

Gefeliciteerd met Gijs Ff een rustdag na 50 dg Waren jullie niet gewend maar toch ook wel fijn Geniet nog van het bezoek En dan kunnen jullie er weer tegenaan Supertrots !!!!! Grtjs.Toos

Toos Roovers 2016-05-07 18:37:25

Gijs proficiat,Groetjes voor allemaal en geniet van de vrije dagen en het samen zijn, sucses met de volgende kilometers.