Nog maar 2 dagen...

Nederland, Chaam

De laatste dagen vliegen aan ons voorbij. Het is bijna zover: Vrijdag18 maart, de dag dat papa en ik gaan beginnen aan onze wandeltocht naar Santiago de Compostella!
Na een heftig week waarin papa zijn moeder en ik mijn oma heb begraven is het nu tijd om alle laatste dingen van onze to do list af te vinken.
Zo hebben we gisteren toch nog snel een grotere handdoek en een paar reserve veters gekocht, krijgt ons mam een spoedcursus grasmaaien en eten we voorlopig voor het laatst andijviestamp met spek:)
Het voelt vreemd en tegelijkertijd kijken we er met heel veel plezier naar uit! Even lekker "niks". Elke dag alleen je schoenen aantrekken, tas op je rug en genieten.

We willen iedereen alvast bedanken voor de succeswensen, etentjes, kaartjes, afscheidavonden en berichtjes!
Via dit blog willen papa en ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden als we internetverbinding hebben.

Dit eerste bericht sluiten we af met een quote die wij gaan proberen waar te maken de komende maanden:
Get up, dress up, show up and never give up.

Groetjes,
Piet en Lieke

Piet en Lieke, ik wens jullie veel succes, plezier en doorzettingsvermogen op weg naar Santiago! !Gr.Ward

Ward de Jong 2016-03-15 17:17:12

Piet en Lieke nog gecondoleerd met jullue moeder en oma. Wij wensen jullie heel veel loopplezier en veel succes

Toos kleiren 2016-03-15 17:18:03

Piet en Lieke goede start vrijdag heel veel succes en loopplezier knap hoor wat jullie doen.Hopelijk heb je fijn weer en weinig opstapelde onderweg.Leuk dat we jullie kunnen volgen. Gr. Frans en Dymph

Frans en Dymph Wouters. 2016-03-15 17:23:39

Piet en Lieke we wensen jullie heel veel succes, veel plezier en door zetting vermogen op weg naar Santiago!! Heel fijn dat we jullie kunnen volgen. Groetjes Toon en Roos.

Toon en Roos de Jong 2016-03-15 17:41:59

Toppertjes! Veel succes op jullie super stoere avontuur! En geniet van alle mooie momenten, uitzichten etc. Pijn is een emotie en emoties kan je uitschakelen (zeggen ze) dus zet m op! Xx

Dymph, Teun, Jort en mini 2016-03-15 17:49:33

Daar gaan ze dan bijna... We willen jullie heel veel geluk, fijn wandelweer en bijzondere ontmoetingen toewensen! Zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen en ervaringen. Geniet van jullie unieke avontuur, want dat wordt het vast en zeker! Hartelijke groeten van Katrien en Marco

Katrien en Marco 2016-03-15 18:15:26

Piet en Lieke. Heel veel succes en fijne genietmomenten samen. Ik ben blij jullie te mogen volgen en duim voor jullie voor een voorspoedige reis.

Rianne Friederichs 2016-03-15 19:21:10

Ik heb in november/december mogen genieten van onze tocht Porto/Santiago/Finisterre/Muxia. En we hebben genoten, met volle teugen. Helaas krijg ik niet zo lang vakantie en ben ik nu wel een beetje jaloers. Maar wij vertrekken in november vanaf Vezelay voor 3-4 weken en pakken het volgend jaar op waar we dit jaar eindigen. Nu is het jullie beurt, Geniet van alles, het is heel bijzonder, het "onderweg" zijn. Lopen, ontmoeten, praten, slaapplaats zoeken en af en toe een pijntje hier of daar. Maar voorop staat "bijzonder" . Ik volg jullie met veel plezier en heel veel heimwee, maar gun het jullie met goed resultaat aan te komen. XXX

Bernadette 2016-03-15 20:27:18

Nog gecondoleerd met het overlijden van jullie moeder en oma, ze zal jullie vast volgen. Ik vind het zo bijzonder dat vader en dochter deze tocht gaan maken, heel veel succes!! Super leuk dat ik jullie kan/mag volgen, groetjes voor de thuisblijvers en vooral voor Annie.

anja 2016-03-15 23:11:55

Veel loopplezier!!!🌞🌞

Diny Kerremans 2016-03-16 17:11:16

Zet hem op!!! Zoveel respect voor jullie. Ik kom jullie morgen uitzwaaien!! xxxxxx

Frank, Linda & Jop 2016-03-17 09:00:59

Piet en Lieke nog een nachtje slapen en dan mogen jullie aan deze byzondere reis beginnen .Ik wens jullie een geweldige mooie tijd maar ook vooral genieten van alles wat op jullie pad komt dikke knuffel 😘Loes

Loes Rosenbrand 2016-03-17 22:05:27

Veel succes. Ik zou alles stap voor stap doen. :-)

Jack van de Langenberg 2016-03-18 09:26:08

Hoi Lieke! Als jou ex reisgenootje;) wil ik je heel erg veel plezier wensen op jullie reis samen! Echt heel erg gaaf dat jullie dit samen ondernemen! Liefs van India

India 2016-03-18 09:58:42

Nou Piet en Lieke Vanochtend jullie mogen uitzwaaien. en daar gingen ze dan.......nog een laatste keer omkijken en zwaaien. Een hele bijzondere tocht gaat het worden. Bijzonder omdat jullie het samen doen, bijzonder om zijn eindbestemming, bijzondere ontmoetingen zullen er zijn, maar bovenal bijzonder dankbaar dat jullie dit mogen en kunnen doen. De eerste etappe zit erop. Er volgen er nog heel heel veel. De route tot zondag kunnen jullie blindelings. Succes, geniet, en heel veel plezier. X

Karin, Ron, Celine Niels en Lois 2016-03-18 19:50:56

Zo, de kop is eraf. Goed gegaan ga ik van uit, nu op tijd naar bed en morgen vroeg en gezond weer op. Bon Camino

Bernadette 2016-03-18 20:24:06

Ik ga jullie volgen! Heel veel succes samen!